hacklink al fethiye escort bayan escort - vip elit escort dizi film izle film izle hack forum marsbahis casibom giriş casibom betwinner marsbahis güncel giriş 1win jojobetmatadorbetjojobetmatadorbetLiseli Pornocasibom girişbahsegelcasibommarsbahiscasibomjojobetcasibomsahabetjojobet girişcasibomcasibommatadorbetimajbetmarsbahisimajbetcasibomsekabetbetebetjojobetdinamobetmatbetdumanbetcasibommarsbahisholiganbetgrandpashabetdinamobetbahsegelmeritkingjojobetjojobetonwinjojobetbetkanyongrandpashabetsekabetmeritkingmatbetmatadorbetbetebetmeritkingbetturkeycasibomjojobetbetparkmavibetmarsbahiscasibommatbetmatbet girişjojobet girişholiganbetcasinolevant giriştümbetpusulabetbetparkholiganbettümbetpusulabetbetkanyonnakitbahisdinamobetpiabellacasinobahsegelmarsbahiskralbetjojobetcratosslotsekabetmarsbahis girişmarsbahiscasibombahiscomsahabetSahabetcasibom,casibom giriş sekabet girişSatta Matta Matka Kalyanbetparkelexbetbotnet satın albaywincasibomcasibom giriş تبلیغات منفی درباره غذا آن را وسوسه‌انگیزتر می‌کند » سپید آنلاین
تبلیغات منفی درباره غذا آن را وسوسه‌انگیزتر می‌کند
25 بهمن 1394 ساعت: 02:11



پژوهشی که در مجله انجمن تحقیقات مصرف‌کنندگان منتشرشده است نشان می‌دهد که تبلیغاتی که به افراد رژیم‌گیرنده می‌گویند تنقلات حاوی قند بد هستند، فقط آن‌ها را جذاب‌تر می‌کنند.
به گزارش هلث‌دی نیوز دولت آمریکا و موسسات گوناگون از آگهی‌های خدمات عمومی (PSAs) برای آگاه کردن مصرف‌کنندگان نسبت به خطرات تغذیه ناسالم استفاده می‌کنند.

محققان دانشگاه ایالتی آریزونا 3 مطالعه را انجام دادند تا نشان دهند پیام‌های منفی و یک‌جانبه درباره تغذیه ناسالم آیا افراد را به انتخاب آن‌ها ترغیب می‌کند یا از این کار منصرف می‌کند.
در پژوهش نخست، 380 شرکت‌کننده یک پیام مثبت، منفی یا خنثی درباره دسر خواندند. کسانی که رژیم داشتند و پیام منفی را دیدند، تفکرات مثبت‌تری نسبت به غذاهای غیرسالم داشتند؛ اگرچه عقیده آنان نسبت به غذاهای سالم تغییری نکرده بود. آن‌هایی که رژیم نداشتند، تحت تاثیر قرار نگرفتند. تبلیغات منفی به‌جای آنکه این افراد را به انتخاب‌های سالم‌تر رهنمود کند، جذابیت تغذیه ناسالم را افزایش داده بود.

در بررسی دوم، 397 شرکت‌کننده یک آگهی یک‌جانبه منفی یا مثبت درباره تنقلات و شیرینی را تماشا کردند. پس از دیدن آگهی منفی، افرادی که رژیم داشتند، 39% بیشتر از آن‌هایی که تبلیغ مثبت دیده بودند، شیرینی مصرف کردند. آن‌هایی که رژیم نداشتند، همچنان تحت تاثیر قرار نگرفته بودند.

در تحقیق سوم، 324 شرکت‌کننده پیام‌های مثبت، منفی یا دوجانبه شامل هر دو جنبه اطلاعات درباره غذا را مشاهده کردند. سپس از آن‌ها خواسته شد برای بررسی تاثیر پیام متعادل بر جلوگیری از انتخاب‌های بد، یک خوراکی انتخاب کنند.تبلیغ منفی، 30% بیشتر از تبلیغ مثبت با برگزیدن خوراکی ناسالم ارتباط داشت. رژیم‌گیرندگانی که آگهی متعادل را دیدند، 47% تنقلات غیرسالم کمتری نسبت به آن‌ها که پیام منفی را دیدند، برگزیدند.

یافته‌های این بررسی نشان می‌دهد استفاده از تبلیغاتی که فقط اطلاعات منفی پیرامون غذا را انتقال می‌دهند، به‌احتمال‌زیاد تاثیر موردنظر را ندارند.
برچسب ها
دیدگاه کاربران
نام :    ایمیل : 

عکس خوانده نمی‌شود کد امنیتی :      

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد

طراحی و اجرا توسط: هیاهو