مدیرکل نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت عنوان کرد:
9هزار تماس با سامانه تلفنی شکایات درمان/ جایگزین سامانه ۱۹۰ با دیگر سامانه‌های رسیدگی به شکایات
15 فروردین 1396 ساعت: 17:1



مدیرکل نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت با تشریح عملکرد سامانه تلفنی ۱۹۰ در ایام نوروز از جایگزینی آن با دیگر سامانه‌های رسیدگی به شکایات درمان خبر داد.
به گزارش سپیدآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سیدمحمدحسین میردهقان در تشریح عملکرد سامانه تلفنی ۱۹۰ در ایام نوروز گفت: از ٢۶ اسفندماه ۹۵ تا ۱۴ فروردین ماه ۹۶ کارشناسان ١٩٠ به ۸ هزار و ٩٧١ تماس مردم پاسخ داده که از این تعداد هزار و ٣۵٠ شکایت ثبت شده، هزار و ۶۵ مورد در حوزه درمان، ٢٠٠ مورد شکایت از ١١۵ و ٨۵ تماس درمورد تعرفه‌ها بوده است.
وی عنوان کرد: از ۸ هزار و ٩٧١ تماس با کارشناسان سامانه ۱۹۰، هزار و ۸۱ مورد به طور کامل پیگیری شده و ٢۶٩ شکایت در حال پیگیری است. مدیرکل نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت با اشاره به رضایتمندی مردم از عملکرد کارشناسان سامانه ۱۹۰ اظهار داشت: مردم طی ١۶١ تماس از فعالیت‌ها و اقدامات مراکز درمانی و پیگیری‌های انجام شده کارشناسان سامانه ۱۹۰ تقدیر و تشکر کردند.
میردهقان با اشاره به جایگزینی سامانه ۱۹۰ با سامانه‌های تلفنی دیگر در حوزه درمان بیان کرد: به زودی سامانه رسیدگی به شکایات ١٩٠ کشوری ارتقا و جایگزین سامانه‌های ١۴٩٠، ١۵٩٠ و ١۶٩٠ در این حوزه شده و از اطلاعات این سامانه و شکایات مردم به عنوان دریافت کننده خدمت در ارزیابی و اعتباربخشی مراکز درمانی کشور استفاده می‌شود.
مدیرکل نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت با بیان اینکه نظارت بر تمام مراکز درمانی و اورژانس‌ها به کمک ناظران معاونت درمان در طول سال ادامه پیدا می‌کند، یادآور شد: همه کادر درمانی، ستاد دانشگاه‌ها، روسا و مدیران بیمارستان ها، بازرسان نظارت بر درمان، بهداشت و اورژانس‌ها در ایام نوروز خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه کردند و موجب آرامش و دسترسی خوب آنها به خدمات درمانی مطلوب شدند.
برچسب ها
دیدگاه کاربران
نام :    ایمیل : 

عکس خوانده نمی‌شود کد امنیتی :      

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد

طراحی و اجرا توسط: هیاهو