hacklink al duşakabin fiyatları fethiye escort bayan escort - vip elit escort dizi film izle erotik film izle duşakabin hack forum casibom marsbahis marsbahisgirtr marsbahis matadorbet casibom starzbet سپید آنلاین » 9هزار تماس با سامانه تلفنی شکایات درمان/ جایگزین سامانه ۱۹۰ با دیگر سامانه‌های رسیدگی به شکایات
صفحه نخست چاپ
سپید آنلاین
9هزار تماس با سامانه تلفنی شکایات درمان/ جایگزین سامانه ۱۹۰ با دیگر سامانه‌های رسیدگی به شکایات

به گزارش سپیدآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سیدمحمدحسین میردهقان در تشریح عملکرد سامانه تلفنی ۱۹۰ در ایام نوروز گفت: از ٢۶ اسفندماه ۹۵ تا ۱۴ فروردین ماه ۹۶ کارشناسان ١٩٠ به ۸ هزار و ٩٧١ تماس مردم پاسخ داده که از این تعداد هزار و ٣۵٠ شکایت ثبت شده، هزار و ۶۵ مورد در حوزه درمان، ٢٠٠ مورد شکایت از ١١۵ و ٨۵ تماس درمورد تعرفه‌ها بوده است.
وی عنوان کرد: از ۸ هزار و ٩٧١ تماس با کارشناسان سامانه ۱۹۰، هزار و ۸۱ مورد به طور کامل پیگیری شده و ٢۶٩ شکایت در حال پیگیری است. مدیرکل نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت با اشاره به رضایتمندی مردم از عملکرد کارشناسان سامانه ۱۹۰ اظهار داشت: مردم طی ١۶١ تماس از فعالیت‌ها و اقدامات مراکز درمانی و پیگیری‌های انجام شده کارشناسان سامانه ۱۹۰ تقدیر و تشکر کردند.
میردهقان با اشاره به جایگزینی سامانه ۱۹۰ با سامانه‌های تلفنی دیگر در حوزه درمان بیان کرد: به زودی سامانه رسیدگی به شکایات ١٩٠ کشوری ارتقا و جایگزین سامانه‌های ١۴٩٠، ١۵٩٠ و ١۶٩٠ در این حوزه شده و از اطلاعات این سامانه و شکایات مردم به عنوان دریافت کننده خدمت در ارزیابی و اعتباربخشی مراکز درمانی کشور استفاده می‌شود.
مدیرکل نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت با بیان اینکه نظارت بر تمام مراکز درمانی و اورژانس‌ها به کمک ناظران معاونت درمان در طول سال ادامه پیدا می‌کند، یادآور شد: همه کادر درمانی، ستاد دانشگاه‌ها، روسا و مدیران بیمارستان ها، بازرسان نظارت بر درمان، بهداشت و اورژانس‌ها در ایام نوروز خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه کردند و موجب آرامش و دسترسی خوب آنها به خدمات درمانی مطلوب شدند.