ثبت بیشاز 6هزار تماس مردمی با سامانه 190 وزارت بهداشت
2 فروردین 1396 ساعت: 18:1
2 فروردین 1396 ساعت: 18:1
رئیس سامانه بهداشت 190 وزارت بهداشت، از ثبت 6 هزار و 125 تماس مردمی با این سامانه از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا امروز (چهارشنبه)خبر داد.
![](/uploads/posts/2017-03/1490192648_82471279-71496799.jpg)
به گزارش سپیدآنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، محراب آقازاده با علام این مطلب گفت: در طول مدت یک ماه گذشته و با 6 هزار و 125 تماس مردمی با سامانه 190 وزارت بهداشت، 3هزار و 200 کیلوگرم مواد غذایی فاسد، تاریخ مصرف گذشته و غیرقابل مصرف در کشور، کشف، جمعآوری و معدومسازی شد.
وی ادامه داد: کارشناسان بهداشت محیط و حرفهای دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور تاکنون به 95 درصد از اخبار و شکایات ثبتی در سامانه بهداشت 190 رسیدگی کردهاند و سایر اخبار و شکایات از طریق سازمانها و دستگاههای اجرایی و نظارتی در حال پیگیری است.
رئیس سامانه بهداشت 190 وزارت بهداشت گفت: بیشترین شکایت از اصناف مربوط به اماکن مسکونی، اغذیهفروشیها و ساندویچی و پیتزا و نانوایی بود و بیشترین اخبار و شکایات مربوط به دانشگاههای علوم پزشکی مشهد با 14 درصد، شهید بهشتی با 12 درصد و ایران با 11 درصد بوده است. آقازاده میزان رضایتمندی مردم از نحوه رسیدگی به اخبار و شکایات مطرحشده با سامانه بهداشت 190 وزارت بهداشت را 97 درصد عنوان کرد.
وی ادامه داد: کارشناسان بهداشت محیط و حرفهای دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور تاکنون به 95 درصد از اخبار و شکایات ثبتی در سامانه بهداشت 190 رسیدگی کردهاند و سایر اخبار و شکایات از طریق سازمانها و دستگاههای اجرایی و نظارتی در حال پیگیری است.
رئیس سامانه بهداشت 190 وزارت بهداشت گفت: بیشترین شکایت از اصناف مربوط به اماکن مسکونی، اغذیهفروشیها و ساندویچی و پیتزا و نانوایی بود و بیشترین اخبار و شکایات مربوط به دانشگاههای علوم پزشکی مشهد با 14 درصد، شهید بهشتی با 12 درصد و ایران با 11 درصد بوده است. آقازاده میزان رضایتمندی مردم از نحوه رسیدگی به اخبار و شکایات مطرحشده با سامانه بهداشت 190 وزارت بهداشت را 97 درصد عنوان کرد.
برچسب ها
دیدگاه کاربران
ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد