مدیر روابط عمومی اورژانس تهران:
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در تشریح چرایی تاخیر در امدادرسانیهای پایتخت گفت: «امکانات ما فقط پاسخگوی یک سوم نیاز شهروندان تهرانی است.»
امکانات اورژانس فقط پاسخگوی یکسوم نیاز تهرانیها است
28 خرداد 1395 ساعت: 18:3
28 خرداد 1395 ساعت: 18:3
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در تشریح چرایی تاخیر در امدادرسانیهای پایتخت گفت: «امکانات ما فقط پاسخگوی یک سوم نیاز شهروندان تهرانی است.»
به گزارش سپیدآنلاین به نقل از تسنیم، حسن عباسی در واکنش به تاخیر یک ساعته اورژانس یک حادثه تصادف در میدان کاج توضیح داد: «درپی این تصادف ساعت 21:03 با اورژانس 115 تهران تماس گرفته شد که به دلیل اینکه سه پایگاه واقع در منطقه شهرکغرب و سعادتآباد فاقد آمبولانس بودند مجبور شدیم از پایگاه دورتر آمبولانس به محل اعزام کنیم.»
عباسی ادامه داد: «با اینحال آمبولانس ساعت 21:19 در محل حاضر شد، اما به دلیل اشتباه بودن آدرس بر بالین مصدوم نرسید که مجدد درخواست اصلاح آدرس میکند و در ساعت 21:24 به محل حادثه میرسد که قبل از رسیدن آمبولانس، مصدوم را با وسیله شخصی انتقال داده بودند.»
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در توضیح چرایی تاخیر اورژانس عنوان کرد: «ترافیک شهر تهران، فرهنگ غلط مردم در همراهی و اجازه عبور آمبولانس، آدرس اشتباه، تماسهای غیرمرتبط(مزاحمین تلفنی)، عدم تطبیق امکانات اورژانس تهران با تقاضای مردم(امکانات ما فقط پاسخگوی یک سوم نیاز شهروندان تهرانی است) و همه این موارد عواملی است که باعث دیر رسیدن آمبولانس میشود.»
عباسی ادامه داد: «با اینحال آمبولانس ساعت 21:19 در محل حاضر شد، اما به دلیل اشتباه بودن آدرس بر بالین مصدوم نرسید که مجدد درخواست اصلاح آدرس میکند و در ساعت 21:24 به محل حادثه میرسد که قبل از رسیدن آمبولانس، مصدوم را با وسیله شخصی انتقال داده بودند.»
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در توضیح چرایی تاخیر اورژانس عنوان کرد: «ترافیک شهر تهران، فرهنگ غلط مردم در همراهی و اجازه عبور آمبولانس، آدرس اشتباه، تماسهای غیرمرتبط(مزاحمین تلفنی)، عدم تطبیق امکانات اورژانس تهران با تقاضای مردم(امکانات ما فقط پاسخگوی یک سوم نیاز شهروندان تهرانی است) و همه این موارد عواملی است که باعث دیر رسیدن آمبولانس میشود.»
برچسب ها
دیدگاه کاربران
ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد