مدیر کل درآمد حق بیمه سازمان تامیناجتماعی:
مدیر کل درآمد حق بیمه سازمان تامیناجتماعی گفت: «در حال حاضر ٨۶ درصد لیستهای حق بیمه این سازمان به صورت الکترونیکی دریافت میشود.»
دریافت 86 درصد لیستهای حق بیمه به صورت اینترنتی
29 اردیبهشت 1395 ساعت: 16:2
29 اردیبهشت 1395 ساعت: 16:2
مدیر کل درآمد حق بیمه سازمان تامیناجتماعی گفت: «در حال حاضر ٨۶ درصد لیستهای حق بیمه این سازمان به صورت الکترونیکی دریافت میشود.»
به گزارش سپیدآنلاین، مهرداد قریب مدیر کل درآمد حق بیمه سازمان تامیناجتماعی در همایش تخصصی تبیین راهبردهای بیمهای این سازمان در سال جاری که با حضور مدیران بیمهای سراسر کشور برگزار شد، با بیان اینکه در سال گذشته، مولفههای اقتصادی شرایط سختی را برای کشور ایجاد کرده بود، گفت: «اما سازمان تامین اجتماعی توانست خدمات مورد تعهد را ارائه دهد و برنامههای سال ٩۴ محقق شد.»
مهرداد قریب از برنامه جدید این سازمان در حوزه بازرسی از کارگاهها خبر داد و افزود: «در راستای تسهیل و بهبود فرایندها و اجرای کامل ضوابط قانونی، اصلاح نحوه بازرسی در دستور کار قرار گرفته است.»
وی با بیان اینکه از فناوریهای نوین برای بازرسی از کارگاهها استفاده میشود، گفت: «خدمات الکترونیکی سازمان تامیناجتماعی موجب افزایش عملکردها و رضایتمندی شرکای اجتماعی میشود.»
مدیرکل درآمد حق بیمه سازمان تامین اجتماعی گفت: «گسترش پوشش بیمهای، هوشمندسازی و استانداردسازی از اهداف بازرسیهای مکانیزه است.»
وی از افزایش سرعت رسیدگی به حسابرسی دفاتر قانونی در این سازمان خبر داد و افزود: «در این زمینه اقدامات موثری انجام شده و شاهد رشد ٨٠ درصدی در تعداد حسابرسی های قانونی بودهایم.»
قریب افزود: «در حال حاضر ٨۶ درصد لیستهای حق بیمه این سازمان به صورت الکترونیکی دریافت میشود.» وی همچنین اجرائی شدن طرح پرونده الکترونیکی بیمهشدگان را زمینهساز ارتقاء خدمات مطلوبتر به بیمه شدگان دانست.
مهرداد قریب از برنامه جدید این سازمان در حوزه بازرسی از کارگاهها خبر داد و افزود: «در راستای تسهیل و بهبود فرایندها و اجرای کامل ضوابط قانونی، اصلاح نحوه بازرسی در دستور کار قرار گرفته است.»
وی با بیان اینکه از فناوریهای نوین برای بازرسی از کارگاهها استفاده میشود، گفت: «خدمات الکترونیکی سازمان تامیناجتماعی موجب افزایش عملکردها و رضایتمندی شرکای اجتماعی میشود.»
مدیرکل درآمد حق بیمه سازمان تامین اجتماعی گفت: «گسترش پوشش بیمهای، هوشمندسازی و استانداردسازی از اهداف بازرسیهای مکانیزه است.»
وی از افزایش سرعت رسیدگی به حسابرسی دفاتر قانونی در این سازمان خبر داد و افزود: «در این زمینه اقدامات موثری انجام شده و شاهد رشد ٨٠ درصدی در تعداد حسابرسی های قانونی بودهایم.»
قریب افزود: «در حال حاضر ٨۶ درصد لیستهای حق بیمه این سازمان به صورت الکترونیکی دریافت میشود.» وی همچنین اجرائی شدن طرح پرونده الکترونیکی بیمهشدگان را زمینهساز ارتقاء خدمات مطلوبتر به بیمه شدگان دانست.
برچسب ها
دیدگاه کاربران
ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد