hacklink al fethiye escort bayan escort - vip elit escort dizi film izle film izle hack forum marsbahis casibom giriş casibom betwinner marsbahis güncel giriş 1win holiganbet girişmatadorbetjojobetgrandpashabetBeşiktaş Escort Bayancasibom girişbahsegelcasibommarsbahiscasibomjojobetcasibomsahabetjojobet girişcasibomcasibomgrandpashabetimajbetmarsbahisimajbetcasibomsekabetbetebetjojobetdinamobetmatbetdumanbetcasibommarsbahisholiganbetgrandpashabetdinamobetbahsegelmeritkingjojobetmarsbahisonwinbets10betkanyongrandpashabetsekabetmeritkingmatbetjojobetbetebetdumanbetbetturkeycasibomjojobetbetparkmavibetmarsbahiscasibommatbetmatbet girişjojobet girişholiganbet güncel girişvdcasino girişbetparkholiganbetbetkanyonnakitbahisdinamobetpiabellacasinobahsegelJojobetkralbetjojobetcratosslotgrandpashabetmarsbahis girişmarsbahiscasibombahiscomsahabetmatbetbetparkbotnet satın alholiganbetmarsbahisvdcasinobaywin,baywin girişmatadorbetmatadorbet giriş بیمه قادر به تشخیص میزان اثربخشی بسیاری از داروها نیست » سپید آنلاین
بیمه قادر به تشخیص میزان اثربخشی بسیاری از داروها نیست
26 فروردین 1395 ساعت: 20:1



مدیرعامل یک شرکت داروسازی در گفت‌وگوی اختصاصی با سپیدآنلاین، ضمن انتقاد از اینکه بیمه قادر به تشخیص میزان اثربخشی بسیاری از داروها نیست و لذا بیشتر از روی ظاهر دارو قضاوت می‌شود، گفت: «بسته‌بندی دارو اثر روانی دارد، اما از آنجاکه برای بسته‌بندی‌ داروهای خارجی تا 3 برابر داروهای ایرانی هزینه شده است، در این زمینه امکان رقابت با محصولات خارجی را نداریم.»
پیمان سیفی با بیان اینکه بعد از بسته‌بندی، در فرایند بازاریابی و هزینه‌های آن نیز عقب هستیم، دلیل این معضل را پایین بودن حاشیه سود عنوان و تصریح کرد: «اگر فرایند قیمت‌گذاری داروها همانند قیمت برند خارجی باشد، مسلما هزینه‌های بیشتری برای ارتقای کیفیت بسته‌بندی شده و منجربه فروش بیشتر محصول داخلی می‌شود.»
وی با اشاره به اینکه سیاست قیمت‌گذاری داروها در اختیار شرکت‌های داروسازی نیست، تاکید کرد: «وزارت بهداشت باید در اصلاح این فرایند وارد عمل شود. البته مدتی است که این روند شروع شده و جایی برای کیفیت در نظر گرفته شده است. هرچند شیب آن مناسب نیست.»
سیفی در پایان با یادآوری اینکه سال گذشته با وجود افزایش هزینه‌ها، شرکت‌های داروسازی هیچ افزایش قیمتی نداشتند، خاطرنشان کرد: «طبیعتا در این شرایط شرکت‌ها ناچار خواهند بود برای بسته‌بندی هزینه نکنند. درواقع اینکه ما قادر نیستیم دیدگاه مردم نسبت به داروی ایرانی را عوض کنیم به این دلیل است که نمی‌توانیم هزینه‌ لازم را برای بازاریابی داشته باشیم.»
دیدگاه کاربران
نام :    ایمیل : 

عکس خوانده نمی‌شود کد امنیتی :      

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد

طراحی و اجرا توسط: هیاهو