hacklink al fethiye escort bayan escort - vip elit escort dizi film izle film izle hack forum marsbahis casibom giriş casibom betwinner marsbahis güncel giriş 1win holiganbet girişmatadorbetjojobetgrandpashabetYalova Escortcasibom girişbahsegelcasibommarsbahiscasibomjojobetcasibomsahabetjojobet girişcasibomcasibomgrandpashabetimajbetmarsbahisimajbetcasibomsekabetbetebetjojobetdinamobetmatbetdumanbetcasibommarsbahisholiganbetgrandpashabetdinamobetbahsegelmeritkingjojobetmarsbahisonwinbets10betkanyongrandpashabetsekabetmeritkingmatbetjojobetbetebetdumanbetbetturkeycasibomjojobetbetparkmavibetmarsbahiscasibommatbetmatbet girişjojobet girişholiganbet güncel girişvdcasino girişbetparkholiganbetsekabetnakitbahisdinamobetpiabellacasinobahsegelJojobetkralbetjojobetonwindumanbetmarsbahis girişmarsbahiscasibombahiscomimajbetmatbetbetparkbotnet satın alholiganbetmarsbahisvdcasinobaywin,baywin girişmatadorbetmatadorbet giriş تکمیل کل قطعات آزادراه تهران-شمال تا ۵ سال آینده/ نیاز قطعات ۲ و ۳ به ۶هزار میلیارد تومان اعتبار » سپید آنلاین
تکمیل کل قطعات آزادراه تهران-شمال تا ۵ سال آینده/ نیاز قطعات ۲ و ۳ به ۶هزار میلیارد تومان اعتبار
3 آذر 1394 ساعت: 17:9



معاون توسعه ساختمان بنیاد با اشاره به تکمیل کل قطعات آزادراه تهران-شمال تا ۵ سال آینده، ‌‌هزینه اجرای قطعات ۲ و ۳ این آزادراه را حدود ۶ هزار میلیارد تومان ‌برآورد کرد.
به گزارش فارس، منوچهر خواجه دلویی امروز در حاشیه نشست خبری رئیس بنیاد مستضعفان، درباره آزادراه تهران-شمال و عملیات اجرایی این پروژه اظهار داشت: در قطعات محتلف این آزادراه مدل‌هایی دیده شده است که با توجه به محدودیت بودجه دولت، بتوان در قالب مشارکت عمل کرد.

وی با بیان اینکه با اجرای قطعه یک، مسیر نسبت به مسیر فعلی 60 کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود، گفت: در این پروژه 5 پیمانکار ایرانی در حال فعالیت هستند که فقط یکی از پیمانکاران جزء شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد است.

معاون توسعه ساختمان بنیاد با بیان اینکه در قطعه 2 آزادراه تهران-شمال 2 پیمانکار در حال فعالیت هستند، افزود: در این قطعه تونل شرقی در سال 96 عبور داده می‌شود و تلاش می‌کنیم قطعه 2 را ابتدای سال 97 تکمیل کنیم.

وی با بیان اینکه قطعه دوم از دو آب شهرستانک تا پل زنگوله 22 کیلومتر طول دارد، افزود: هم‌اکنون 2 پیمانکار از شمال و جنوب‌شرق با 120 دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی در این قطعه در حال فعالیت هستند.

خواجه‌دلویی با بیان اینکه اجرای قطعه سوم آزادراه تهران-شمال 4 سال زمان لازم دارد، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم کل قطعات آزادراه تهران- شمال تا 5 سال آینده زیر بار ترافیک برود.

وی افزود: در قطعه سوم تاکنون هیچ عملیات اجرایی انجام نشده اما مجریان پروژه در مرحله انتخاب مشاور ایرانی با جوینت خارجی برای تکمیل مطالعات و طراحی هستند.
خواجه‌دلویی بیان کرد: در قطعه 3 مطالعات در حال انجام است اما پیش‌بینی می‌کنیم هزینه اجرای این قطعه نیز 4 هزار میلیارد تومان باشد.
دیدگاه کاربران
نام :    ایمیل : 

عکس خوانده نمی‌شود کد امنیتی :      

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد

طراحی و اجرا توسط: هیاهو