hacklink al duşakabin fiyatları fethiye escort bayan escort - vip elit escort dizi film izle erotik film izle duşakabin hack forum casibom marsbahis marsbahisgirtr marsbahis matadorbet casibom بهبود و ارتقای آموزش کارکنان وزارت بهداشت » سپید آنلاین
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت مطرح کرد:
بهبود و ارتقای آموزش کارکنان وزارت بهداشت
10 بهمن 1395 ساعت: 12:11



معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: برای ارتقا و اصلاح سیستم آموزش، رویکرد تدوین و طراحی از صفر و رویکرد الگوگیری، بومی‌سازی و استفاده از تجارب موجود را پیش‌رو داریم.
به گزارش سپیدآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، سیدعلی صدرالسادات در چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران در خصوص شبکه‌سازی تجربیات در حوزه آموزش گفت: هم در دولت و هم در بخش خصوصی در سازمان‌های مختلف و شرکت‌ها تجربیات فراوانی داریم و فعالیت‌های بسیاری طی این سال‌ها صورت گرفته است که در بخشی موفق بوده و در بخشی توفیقات کمتری داشته‌ایم، اما مسلم این است که ما بتوانیم از تجربیات‌مان استفاده بهینه کنیم.
صدرالسادات در ادامه با رویکرد الگوگیری و شبکه‌سازی برای تدوین نقشه راه ارتقاء نظام آموزش و توسعه مدیران و کارکنان اضافه کرد: برای ارتقاء و اصلاح سیستم دو رویکرد پیش رو داریم؛ یکی رویکرد تدوین و طراحی از صفر و دیگری رویکرد الگوگیری، بومی‌سازی و استفاده از تجارب موجود.
وی با بیان اینکه تجربه‌های خوبی در این زمینه در بدنه دولت وجود دارد، افزود: رویکرد الگوگیری، بومی‌سازی و استفاده از تجارب موجود می‌تواند به بهبود و ارتقاء آموزش کارکنان کمک زیادی کند. بنابراین باید یک بررسی از فعالیت‌های انجام شده در همه مولفه‌هایی که در بحث آموزش و توانمندسازی کارکنان صورت گرفته، داشته باشیم و بتوانیم براساس آن الگوبرداری کنیم و سیستم را ارتقاء دهیم
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به اینکه پاسخ به چند سوال اولیه برای ارتقای سیستم مورد نیاز است، اظهار کرد: ما باید بدانیم سطح بلوغ کارکردهای متفاوت نظام آموزش و توسعه کارکنان در مولفه‌های مختلف چه چیزی است، اینکه در چه مولفه هایی نظام آموزش و توسعه مدیران و کارکنان نیازمند کار بیشتر و سیاستگذاری منسجم تر است، اینکه چه مولفه هایی اولویت اول و چه مولفه هایی در اولویت های بعدی باشند، اینکه در چه مولفه هایی مدل‌های موجود مناسب و در چه بخش هایی نیازمند توسعه مدل های جدید هستیم. همچنین باید بدانیم چه مولفه هایی به دنبال چه اهدافی هستند. اینها سوالاتی است که برای ارتقای سیستم آموزش مورد نیاز است.
صدرالسادات در ادامه با بیان فرایندهای مورد نیاز برای پاسخگویی به این سوالات گفت: تدوین مدل ارزیابی، سیاستگذاری و تدوین نقشه راه چهار فرایندی است که برای پاسخگویی به این سوالات مطرح است.
برچسب ها
دیدگاه کاربران
نام :    ایمیل : 

عکس خوانده نمی‌شود کد امنیتی :      

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد

طراحی و اجرا توسط: هیاهو