مدیرکل نظارت بر فرآوردههای طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با بیان اینکه تبلیغات نباید عوامفریبانه باشد از رسانه ملی خواست بر تبلیغات غیرواقعی فرآوردهها نظارت بیشتری داشته باشد.
 امیرحسین جمشیدی بیان کرد: «همه اسناد بالادستی، نظیر سیاستهای کلی سلامت و برنامه پنجم، این سازمان را مجاب میکند که به مقوله فرآوردههای طبیعی و سنتی یک نگاه ویژهای داشته باشد.» وی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت ملزم است زمینه توسعه این فرآوردهها را فراهم کند، افزود: «سازمان غذا و دارو بهشدت در پی توسعه این فرآیند است.»
 مدیرکل نظارت بر فراوردههای طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو تاکید کرد: «در ۱۰ سال گذشته رشد تولید این فرآوردهها افزایش داشته، بهگونهای که حدود ۱/۲ پروانه در هرروز کاری صادر شده و اهلفن میدانند که کار کوچکی نیست.»
 جمشیدی تصریح کرد: «سازمان غذا و دارو به دنبال مصرف منطقی این فرآوردههاست و هیچگاه دنبال این موضوع نیست که اینها، به میزان خیلی زیاد و بدون هیچ علم و تخصصی مصرف شود.» وی با اشاره به اینکه نباید به هر قیمتی به سمت توسعه این فرآوردهها گام برداریم گفت: «در وهله اول میبایست سلامت مردم را در نظر گرفت؛ موارد بعد حمایت از کادرهای درمانی فعال در این حوزه و افرادی است که در تولید دانش فنی و نیز ساخت این فرآوردهها گام برمیدارند.»
 جمشیدی تصریح کرد: «در حال حاضر مجرای قانونی عرضه این فرآوردهها تنها داروخانهها هستند که متاسفانه در عطاریها به فراوانی مشاهده میشود.» وی ادامه داد: «تبلیغ این مهم کمکی برای ترویج فراوردههای طبیعی و سنتی است تا فرهنگسازی در ارتباط با این فرآوردهها صورت گیرد. ولی زمانی که ادعاهای مطرحشده از مجوزهای مربوطه و اثباتشده فراتر میرود امکان گمراهی مصرفکنندگان و مردم به وجود میآید.» مدیرکل نظارت بر فراوردههای طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو تاکید کرد: «در برخی موارد تبلیغات رسانهای اعلام میشود که با مصرف فرآوردههای خاص مثلا ۱۰ درصد به موهای شما اضافه یا هرروز درصدی از وزنتان کم یا درصدی به وزنتان اضافه میشود و این در حالی است که چنین چیزی اصلا صحت ندارد.»