وجود چهارصددانشآموز اوتیسمی در تهران
مدیر آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران گفت: «تعداد دانشآموزان اوتیسم در مدارس شهر تهران از320نفر درسال تحصیلی93 به بیش از چهارصد نفردرسال تحصیلی جاری افزایش یافته است.»
افزایش تعداد دانشآموزان اوتیسمی در تهران
9 آذر 1394 ساعت: 18:9
9 آذر 1394 ساعت: 18:9
مدیر آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران گفت: «تعداد دانشآموزان اوتیسم در مدارس شهر تهران از320نفر درسال تحصیلی93 به بیش از چهارصد نفردرسال تحصیلی جاری افزایش یافته است.»
به گزارش سپیدآنلاین به نقل از ایرنا، وجیهالله پرویزی افزود: «کلاسهای درس دانشآموزان اوتیسم (درخود ماندگی و ضعف در تعاملات اجتماعی) با تعداد سه یا چهار دانشآموز برگزار می شود و در تلاش برای تامین امکانات و فضای آموزشی برای این دانشآموزان هستیم.»
وی با اشاره به خدمات ارائه شده به دانشآموازان استثنایی شهر تهران گفت: «اکنون سرویس ایاب و ذهاب این دانشآموزان راهاندازی شده و در بخش خدمات درمانی نیز در تلاش هستیم که مشکلات تامین داروی مورد نیاز برخی از دانشآموزان استثنایی حل شود.»
پرویزی بیان کرد: «براساس طرح ارائه خدمات رایگان به دانشآموزان استثنایی سمعک رایگان در اختیار دانشآموزان کمشنوا قرار میگیرد.»
پرویزی تصریح کرد: «درحال حاضر ششهزار دانشآموز استثنایی در هفتگروه آسیبدیده بینایی، شنوایی، کمتوان ذهنی، جسمی، حرکتی و چند معلولیتی و اختلالات یادگیری در مدارس استثنایی شهر تهران تحصیل میکنند.»
مدیر آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران با اشاره به افزایش دانشآموزان مرزی(دیرآموز) در مدارس عادی افزود: «این دانشآموزان دارای معلولیت پنهان بوده و شناسایی آنان دشوار است که در تلاش هستیم با کمک مراکز مشاوره و مراکز ویژه اختلالات یادگیری از این دانشآموزان حمایت کنیم.»
وی با اشاره به خدمات ارائه شده به دانشآموازان استثنایی شهر تهران گفت: «اکنون سرویس ایاب و ذهاب این دانشآموزان راهاندازی شده و در بخش خدمات درمانی نیز در تلاش هستیم که مشکلات تامین داروی مورد نیاز برخی از دانشآموزان استثنایی حل شود.»
پرویزی بیان کرد: «براساس طرح ارائه خدمات رایگان به دانشآموزان استثنایی سمعک رایگان در اختیار دانشآموزان کمشنوا قرار میگیرد.»
پرویزی تصریح کرد: «درحال حاضر ششهزار دانشآموز استثنایی در هفتگروه آسیبدیده بینایی، شنوایی، کمتوان ذهنی، جسمی، حرکتی و چند معلولیتی و اختلالات یادگیری در مدارس استثنایی شهر تهران تحصیل میکنند.»
مدیر آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران با اشاره به افزایش دانشآموزان مرزی(دیرآموز) در مدارس عادی افزود: «این دانشآموزان دارای معلولیت پنهان بوده و شناسایی آنان دشوار است که در تلاش هستیم با کمک مراکز مشاوره و مراکز ویژه اختلالات یادگیری از این دانشآموزان حمایت کنیم.»
دیدگاه کاربران
ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد