رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: «ایجاد اعتماد در حوزه سلامت و پزشکی از مهمترین رسالتهای روابط عمومی برای اجرای دقیق پروتکلهای بهداشتی و حفظ سلامت جامعه است. شیوع بیماری کرونا توانایی روابط عمومی دانشگاه را محک زد، هیچگاه مانند امروز شاهد گشوده شدن دریچه های روابط عمومی در حوزه سلامت به روی مردم نبودهایم.»
اعتماد به حوزه سلامت سبب اجرای دقیق پروتکلهای بهداشتی میشود
17 May 2020 ساعت: 19:5
17 May 2020 ساعت: 19:5
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: «ایجاد اعتماد در حوزه سلامت و پزشکی از مهمترین رسالتهای روابط عمومی برای اجرای دقیق پروتکلهای بهداشتی و حفظ سلامت جامعه است. شیوع بیماری کرونا توانایی روابط عمومی دانشگاه را محک زد، هیچگاه مانند امروز شاهد گشوده شدن دریچه های روابط عمومی در حوزه سلامت به روی مردم نبودهایم.»
به گزارش سپید، علیرضا زالی در ویدئو کنفرانسی که به مناسبت فرارسیدن 17 می روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، گفت: «در جریان بیماری کرونا روابط عمومی نقش مهمی را در ایجاد رابطه مستمر و پویا با مردم و ایجاد افکار مثبت و همچنین زدودن افکار ابهام آلود ایفا کرد.»
وی افزود: « روابط عمومیها باید کانونهای ایجاد کننده اعتماد عمومی برای بالا بردن سرمایه اجتماعی جهت استقبال مردم از پروتکلهای بهداشتی باشند، اگر از سوی مردم به حوزه سلامت، پزشکی و دانشگاههای علوم پزشکی اعتماد وجود نداشته باشد، عمل به پروتکلهای بهداشتی کمرنگ خواهد شد، اپیدمی کرونا بر ابعاد مختلف زندگی از جمله ابعاد بهداشتی، اجتماعی، اقتصادی و ارتباطی تاثیرگذار است، بازتاب های پیپچیده این ویروس، باعث تغییر بخشی از عملکرد روابط عمومی دانشگاه نیز شده است.»
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: «شیوع بیماری کرونا توانایی روابط عمومی دانشگاه را محک زد، هیچگاه مانند امروز شاهد گشوده شدن دریچه های روابط عمومی در حوزه سلامت به روی مردم نبودهایم، ارتقای سرمایه اجتماعی نهادهای سلامت محوری همچون دانشگاه های علوم پزشکی در جریان کرونا مرهون نقش روابط عمومی است، با آغاز جریان کرونا، شاهد مراجعه پرتواتر مردم نسبت به گذشته به این نهاد ها بودهایم.»
زالی در پایان: «آموزش همگانی برای ارتقای بهداشت فردی، استمرار فاصلهگذاری اجتماعی، تقویت حس خطر نسبت به ویروس و حساسیت بیشتر نسبت به بیماری از مهمترین راهبردهای روابط عمومی در جریان شیوع اپیدمی کرونا است، روابط عمومی در مدیریت بحران کرونا نقش مهم و راهبردی دارد، روابط عمومی در مدیریت کرونا برای مسئولان دانشگاه نقش دیده بانی هوشمند را داشته است.»
وی افزود: « روابط عمومیها باید کانونهای ایجاد کننده اعتماد عمومی برای بالا بردن سرمایه اجتماعی جهت استقبال مردم از پروتکلهای بهداشتی باشند، اگر از سوی مردم به حوزه سلامت، پزشکی و دانشگاههای علوم پزشکی اعتماد وجود نداشته باشد، عمل به پروتکلهای بهداشتی کمرنگ خواهد شد، اپیدمی کرونا بر ابعاد مختلف زندگی از جمله ابعاد بهداشتی، اجتماعی، اقتصادی و ارتباطی تاثیرگذار است، بازتاب های پیپچیده این ویروس، باعث تغییر بخشی از عملکرد روابط عمومی دانشگاه نیز شده است.»
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: «شیوع بیماری کرونا توانایی روابط عمومی دانشگاه را محک زد، هیچگاه مانند امروز شاهد گشوده شدن دریچه های روابط عمومی در حوزه سلامت به روی مردم نبودهایم، ارتقای سرمایه اجتماعی نهادهای سلامت محوری همچون دانشگاه های علوم پزشکی در جریان کرونا مرهون نقش روابط عمومی است، با آغاز جریان کرونا، شاهد مراجعه پرتواتر مردم نسبت به گذشته به این نهاد ها بودهایم.»
زالی در پایان: «آموزش همگانی برای ارتقای بهداشت فردی، استمرار فاصلهگذاری اجتماعی، تقویت حس خطر نسبت به ویروس و حساسیت بیشتر نسبت به بیماری از مهمترین راهبردهای روابط عمومی در جریان شیوع اپیدمی کرونا است، روابط عمومی در مدیریت بحران کرونا نقش مهم و راهبردی دارد، روابط عمومی در مدیریت کرونا برای مسئولان دانشگاه نقش دیده بانی هوشمند را داشته است.»
دیدگاه کاربران
ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد