hacklink al duşakabin fiyatları fethiye escort bayan escort - vip elit escort dizi film izle erotik film izle duşakabin hack forum casibom marsbahis marsbahisgirtr marsbahis matadorbet casibom starzbet ۲۴۵۹۳ تماس مردمی با سامانه بهداشت ۱۹۰ در طرح سلامت نوروزی » سپید آنلاین
۲۴۵۹۳ تماس مردمی با سامانه بهداشت ۱۹۰ در طرح سلامت نوروزی
15 فروردین 1396 ساعت: 13:1



رئیس سامانه بهداشت ١٩٠ گفت: از آغاز برنامه سلامت نوروزی در ابتدای اسفند ماه ۱۳۹۵، تا تاریخ ۱۳ فروردین ۱۳۹۶،تعداد ۲۴۵۹۳ تماس تلفنی با این سامانه برقرار شده است.
به گزارش سپیدآنلاین به نقل از وبدا، محراب آقازاده در این باره گفت: ۸۶۱۹ تماس مربوط به مسائل بهداشتی منجر به ثبت شکایت در سامانه بهداشت ۱۹۰ شده است و بیش از ۱۵۹۷۴ تماس به مبادی ذیربط و سازمان‌های برون‌بخشی و درون‌بخشی ارجاع و راهنمایی شده است.
وی افزود: تاکنون به ۹۴ درصد از کل شکایات رسیدگی شده و شش درصد در دست اقدام و پیگیری است. آقازاده افزود: از مجموع شکایات رسیدگی شده، ۱۸درصد با نتیجه رفع نقص، ۱۵درصد با نتیجه معرفی متخلفین به مراجع قضایی، ۲۵درصد با صدور اخطار کتبی و چهار درصد با نتیجه معدوم سازی ۴۷۳۰ کیلوگرم کالای آسیب رسان و مواد غذایی غیر بهداشتی مختومه شده است.
وی گفت: بیشترین شکایات ثبت شده به ترتیب در دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد ۱۵درصد، شهید بهشتی ۱۱درصد، ایران ۱۰درصد، شیراز ۹درصد و اصفهان ۸درصد بوده است. رئیس سامانه بهداشت ۱۹۰ افزود: کثرت شکایات در اصناف مختلف به ترتیب امکنه مسکونی ۱۱درصد، اغذیه فروشی و ساندویچ و پیتزا ۱۰درصد، سلف سرویس و رستوران ۱۰درصد و نانوایی ۹درصد، بقالی و سوپرمارکت ۸درصد و از نظر جنسیت تماس گیرندگان نیز ۷۲درصد مرد و ۲۸درصد زن بوده‌اند.
وی گفت: بیشترین نوع درخواست و مشکلات بهداشتی عبارت است از عرضه مواد غذایی سنتی فاسد، عرضه مواد غذایی بسته بندی شده فاسد و فاقد تاریخ معتبر، دفع غیر بهداشتی فاضلاب، انجام فعالیت غیر مجاز (مانند تهیه و بسته بندی مواد غذایی، تاتو و ... )، استفاده از مواد اولیه فاقد کیفیت مناسب، وجود جسم خارجی در مواد غذایی صنفی سنتی، عدم رعایت بهداشت دست‌ها، عدم رعایت شرایط بهداشتی نگهداری مواد غذایی و عرضه قلیان در مراکز فاقد مجوز.
آقازاده افزود: از اطلاعاتی که از نظرسنجی مردمی به صورت تلفنی از تماس گیرندگان محترم با سامانه بهداشت ۱۹۰ بدست آمده تاکنون مشخص شده که ۹۶درصد تماس گیرندگان از نحوه رسیدگی به شکایات رضایت دارند و چهار درصد ناراضی بودند که شکایات آنان جهت رسیدگی مجدد به دانشگاه‌های ذیربط ارجاع شد.
وی گفت: در بررسی به عمل آمده از اخبار ثبتی در مدت مشابه سال‌های ۹۴ و ۹۵ مشخص شد که نسبت به سال ۹۵ به میزان ۳۴ درصد و نسبت به سال ۹۴ به میزان ۷۶درصد افزایش تماس حاصل شده که این نشان از اعتماد مردم به این سامانه در رسیدگی مناسب به اخبار و شکایات آنان است. وی در پایان گفت: این سامانه ضمن تشکر از بازرسان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به صورت شبانه روزی درحال بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی هستند، از عموم هموطنان تقاضا دارد به محض رویت هرگونه تخلف بهداشتی، مورد را فورا به سامانه شبانه‌روزی بهداشت ۱۹۰ اطلاع دهند و مطمئن باشند به اخبار و شکایات آنان در اسرع وقت و با حساسیت خاص رسیدگی و نتیجه به صورت تلفنی به آنان اعلام خواهد شد.
برچسب ها
دیدگاه کاربران
نام :    ایمیل : 

عکس خوانده نمی‌شود کد امنیتی :      

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد

طراحی و اجرا توسط: هیاهو