مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان عنوان کرد:
دسترسی به "متخصص" در صدر تماس‌های مردمی با سامانه ۱۹۰
26 March 2017 ساعت: 17:3



مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت سامانه تلفنی ۱۹۰ جهت دریافت مشکلات اورژانسی، بهداشتی، درمانی و دارویی هموطنان در سراسر کشور، گفت:از ۲۶ اسفندماه تا کنون ۴۳۸۰ تماس با این سامانه برقرار شده که دسترسی به پزشک متخصص و همچنین برخی اقدامات درمانی، بیشتر تماس‌های مردمی با این سامانه را تشکیل می‌دهد.
به گزارش سپیدآنلاین به نقل از ایسنا، محمدحسین میردهقان گفت: از ۲۶ اسفندماه تاکنون بیش از ۴۳۸۰ تماس با سامانه تلفنی ۱۹۰ داشته ایم و خوشبختانه هموطنان از پیگیری های انجام شده راضی هستند.
وی افزود: از این تعداد تماس حاصل شده با سامانه ۱۹۰، ۶۵۶ شکایت در حوزه درمان توسط کارشناسان ثبت شده است و همچنین از کل شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۰، ۵۹۷ مورد قابل پیگیری بوده که همکاران ما در سامانه ۱۹۰ و ستاد درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی مشکلات مطروحه را بررسی و پیگیری کرده‌اند.
به گفته وی، بیشتر تماس‌ها در خصوص دسترسی به پزشک متخصص و برخی اقدامات درمانی بوده که طی پیگیری‌های انجام شده از ستاد هدایت و ارجاع بیماران در دانشگاه‌های علوم پزشکی، اغلب آنها برطرف و اقدامات تشخیصی و درمانی لازم انجام شده است.
میردهقان با تقدیر از فعالیت شبانه‌روزی کارشناسان و مدیران سامانه ۱۹۰، گفت: ۷۵درصد تماس‌ها از هشت صبح تا هشت شب و مابقی از هشت شب تا هشت صبح بوده است. مدت مکالمات انجام شده ۱۴۷.۵ ساعت بوده و متوسط مدت انتظار تماس گیرندگان شش ثانیه و تکریم هموطنان سرلوحه خدمات ما بوده است.
مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت ضمن تشکر از هموطنان گفت: هموطنانی که مشکلات آنها توسط کارشناسان ۱۹۰، ستاد وزارتخانه و دانشگاه مرتفع شده بود، طی ۱۰۴ تماس از پیگیری‌ها و رسیدگی‌ها تقدیر و تشکر کردند؛ البته آنچه که ما و همکاران‌مان انجام می‌دهیم وظیفه ماست و خدمتگزار مردم هستیم.
مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت در پایان تاکید کرد: هموطنان برای طرح مشکلات یا پیشنهادات در خصوص خدمات اورژانس، بهداشتی، درمانی و دارویی در سراسر کشور می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۹۰ تماس بگیرند.
برچسب ها
دیدگاه کاربران

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد