مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: «میزان شکایات در حوزه سلامت به طور محسوسی کاهش یافته است..» سید سجاد رضوی گفت: «قبلا بیشتر شکایتها در میزان هزینههای پرداختی، کمبود دارو، دسترسی به داروهای موردنیاز و بیمه بوده است که از دو سال گذشته تاکنون این موارد به طور محسوسی کاهش یافته است که نشاندهنده افزایش کیفیت و دسترسی بهتر به خدمات است.» وی در خصوص شکایات مربوط به نوع رفتار پرستاران و پزشکان با بیماران، خاطرنشان کرد: حوزه سلامت بسیار پیچیده است و اینگونه مشکلات همواره وجود داشته است، ولی هماکنون بسیار مشاهده شده که پرستاران و پزشکان با شکیبایی بیشتر پذیرای بیماران هستند تا بیماران بتوانند دوره بیماری خود را در آرامش سپری کنند.»