hacklink al fethiye escort bayan escort - vip elit escort dizi film izle film izle hack forum marsbahis casibom giriş casibom betwinner marsbahis güncel giriş 1win marsbahismatadorbetjojobetgrandpashabetBeşiktaş Escort Bayancasibom girişbahsegelcasibommarsbahiscasibomjojobetcasibomsahabetjojobet girişcasibomcasibomgrandpashabetimajbetmarsbahisimajbetcasibomsekabetbetebetjojobetdinamobetmatbetdumanbetcasibommarsbahisholiganbetgrandpashabetdinamobetbahsegelmeritkingjojobetmarsbahisonwinbets10betkanyongrandpashabetsekabetmeritkingmatbetjojobetbetebetdumanbetbetturkeycasibomjojobetbetparkmavibetmarsbahiscasibommatbetmatbet girişjojobet girişholiganbet güncel girişvdcasino girişbetparkholiganbetbetkanyonnakitbahisdinamobetpiabellacasinobahsegelJojobetkralbetjojobetcratosslotgrandpashabetmarsbahis girişmarsbahiscasibombahiscomsahabetmatbetbetparkbotnet satın alholiganbetmarsbahisvdcasinobaywin,baywin girişmatadorbetmatadorbet giriş سپید آنلاین » تعامل و گفتگو بهترین مسیر برای تحقق مطالبات پرستاری است
صفحه نخست چاپ
سپید آنلاین
تعامل و گفتگو بهترین مسیر برای تحقق مطالبات پرستاری است

به گزارش سپیدآنلاین به نقل از وبدا، محمد میرزابیگی در نشست شورای عالی نظام پرستاری با مسئولان وزارت بهداشت، گفت: «در حوزه پرستاری مسیری طولانی را طی کرده‌ایم و در این راستا دوره‌های مختلفی با دولت‌ها، وزرا و گروه‌های گوناگون کار کرده‌ایم، اما حقیقتاً این دوره وزارت بهداشت از جهات متعدد در نظام سلامت و به‌ویژه در حوزه پرستاری خاص بود و حجم دستاوردها گواه این ادعا است.»
میرزابیگی افزود: «باید قبول کرد که حجم دستاوردها در حوزه پرستاری در این دوره وزارت بهداشت به تنهایی با چند دوره قبل برابری می‌کند و در هیچ دوره‌ای به این اندازه در حوزه پرستاری توفیقات نداشته‌ایم و بابت این امر خدا را شاکرم.»
وی تصریح کرد: «این دستاوردها و توفیقات نبود مگر به واسطه حمایت‌های وزیر بهداشت و تیم همراه ایشان که مسایل پرستاری را همواره تا مراحل نتیجه‌دهی دنبال می‌کردند و امروز خدا را شکر می‌کنیم که مسایلی که یک روز آرزوی ما در حرفه پرستاری بود، به‌عنوان بخشنامه و آیین‌نامه به تمام دانشگاه‌ها ابلاغ شد.»
میرزابیگی گفت: «بسیار خدا را شاکرم که امروز می‌بینم که دوستان به این جمع‌بندی رسیده‌اند که تقابل را کنار بگذارند و تعامل، گفتگو و همکاری که بهترین مسیر است را انتخاب کنند، زیرا قطار خدمت‌رسانی نظام سلامت در حرکت است و هر گروه یا نهادی با تلاش و کوشش خود می‌تواند جایگاه خود را در این قطار مشخص و روشن کند و خوب است اکنون که اگر تعامل را شروع کرده‌ایم، همین مسیر را تداوم دهیم تا مردم، بیماران و نظام سلامت نیز نتایج آن را لمس کنند.»
معاون پرستاری افزود: «ما در حوزه مراقبت و پرستاری، مردمی را داریم که روی تخت‌های بیمارستان‌ها خیلی بهتر از الان می‌توانند دریافت خدمات کنند و بی‌شک ارتقاء کیفیت خدمات پرستاری و به تبع آن رضایت‌مندی مردم می‌تواند بهترین پیشتوانه و مدافع برای جامعه پرستاری و پیشبرد اهداف و مطالبات این صنف باشد.»