hacklink al fethiye escort bayan escort - vip elit escort dizi film izle film izle hack forum marsbahis casibom giriş casibom betwinner marsbahis güncel giriş 1win jojobet girişmatadorbetjojobetgrandpashabetBeşiktaş Escort Bayancasibom girişbahsegelcasibommarsbahiscasibomjojobetcasibomsahabetjojobet girişcasibomcasibomgrandpashabetimajbetmarsbahisimajbetcasibomsekabetbetebetjojobetdinamobetmatbetdumanbetcasibommarsbahisholiganbetgrandpashabetdinamobetbahsegelmeritkingjojobetmarsbahisonwinbets10betkanyongrandpashabetsekabetmeritkingmatbetjojobetbetebetdumanbetbetturkeycasibomjojobetbetparkmavibetmarsbahiscasibommatbetmatbet girişjojobet girişholiganbet güncel girişjojobet girişbetparkholiganbetbetkanyonnakitbahisdinamobetpiabellacasinobahsegelmarsbahiskralbetjojobetcratosslotgrandpashabetmarsbahis girişmarsbahiscasibombahiscomsahabetmatbetbetparkbotnet satın alholiganbetmarsbahisbetoffice girişbaywin,baywin girişcasibomcasibom giriş سپید آنلاین » بیمه‌شدگان تامین اجتماعی تمام خدمات بیمه را از یک شعبه دریافت می‌کنند
صفحه نخست چاپ
سپید آنلاین
بیمه‌شدگان تامین اجتماعی تمام خدمات بیمه را از یک شعبه دریافت می‌کنند

به گزارش سپیدآنلاین به نقل از سازمان تامین اجتماعی، رضا امینی اظهار داشت: «این طرح به‌صورت رسمی ازسال ٩٢ کلید خورد و با بررسی‌های انجام شده و با همکاری واحدهای مربوطه در سال٩٣ به صورت آزمایشی در شعبه ۶ تبریز اجرا شد.»
وی اظهار کرد: «تمام فرایندهای کاری در شعب استخراج و طبقه بندی شد و به این نحو که کاربر پیشخوان ، حدود ٨٠فرآیند یعنی 51درصد کل فرآیندهای کاری در شعب ازجمله تعویض دفترچه و اعتبار را ارائه می‌دهند که این مساله حدود ٨٠درصد علت مراجعه بیمه‌شدگان به واحدهای بیمه‌ای هستند.»
امینی با اشاره به اینکه آموزش و توانمندسازی کارکنان برای ارائه تمام خدمات در سه مرحله انجام می‌شود، گفت: «در فاز آخر همکاران منتخب قادر خواهند شد پس از آموزش و کسب مهارت‌های لازم، بخشی از خدمات مورد نیاز مخاطبان به‌ویژه خدمات پرمراجعه را تمام و کمال و بدون نیاز به مراجعه به واحدهای مختلف از طریق پیشخوان کاربران ارائه کنند.»
مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: «پس از اجرای آزمایشی طرح ساختار نوین ارائه خدمات در شعبه ۶ تبریز، شعب ۴ و ٢٨تهران نیز در محدوده ادارات کل شرق و غرب تهران بزرگ به عنوان شعب پایلوت انتخاب شده است و این طرح در این شعب درحال حاضر اجرا می‌شود.»
وی با اشاره به راهبردهای سازمان تامین اجتماعی در اجرای این طرح خاطرنشان کرد: «اصلاح ساختارها و فرآیندها برای ارتقای کمی و کیفی سطوح خدمات به ذی‌نفعان، توسعه قابلیت‌ها و افزایش ظرفیت‌های سازمانی با تاکید بر ارتقای جایگاه سازمان به‌عنوان یک نهاد فعال اثرگذار و افزایش هم‌افزایی بین بخش‌های مختلف بیمه‌ای، درمانی و سرمایه‌گذاری ازجمله این راهبردها است.»
امینی با بیان اینکه با اجرای طرح ساختار نوین ارائه خدمات در شعبه چهار تهران دستاوردهای متعددی حاصل شد، اظهار کرد: «ارائه حدود ١٠٠درصد خدمات مورد نیاز در طبقه همکف باتوجه به اقدامات در جریان برای آماده‌سازی فضا و ارائه خدمات به مخاطبان در حدود پنج دقیقه به‌طور میانگین از مهم ترین این نتایج است.»
مدیرکل امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی اظهار امیدواری کرد در آینده این طرح در تمام شعب تامین اجتماعی در کشور راه‌اندازی شود تا تمام بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.