hacklink al fethiye escort bayan escort - vip elit escort dizi film izle film izle hack forum marsbahis casibom giriş casibom betwinner marsbahis güncel giriş 1win jojobet girişmatadorbetjojobetgrandpashabetBeşiktaş Escort Bayancasibom girişbahsegelcasibommarsbahiscasibomjojobetcasibomsahabetjojobet girişcasibomcasibomgrandpashabetimajbetmarsbahisimajbetcasibomsekabetbetebetjojobetdinamobetmatbetdumanbetcasibommarsbahisholiganbetgrandpashabetdinamobetbahsegelmeritkingjojobetmarsbahisonwinbets10betkanyongrandpashabetsekabetmeritkingmatbetjojobetbetebetdumanbetbetturkeycasibomjojobetbetparkmavibetmarsbahiscasibommatbetmatbet girişjojobet girişholiganbet güncel girişjojobet girişbetparkholiganbetbetkanyonnakitbahisdinamobetpiabellacasinobahsegelmarsbahiskralbetjojobetcratosslotgrandpashabetmarsbahis girişmarsbahiscasibombahiscomsahabetmatbetbetparkbotnet satın alholiganbetmarsbahisbetoffice girişbaywin,baywin girişcasibomcasibom giriş سپید آنلاین » چرا اینستاگرام محبوب است؟
صفحه نخست چاپ
سپید آنلاین
چرا اینستاگرام محبوب است؟

به نوشته دیلی‌میل به نظر می‌رسد زیاده‌روی در مستندسازی تجارب، احساس لذت از خود تجربه را می‌گیرد؛ اما یک مطالعه جدید عکس این حقیقت را اثبات کرده است.

محققان دریافتند افرادی که از اتفاقات اطراف خود عکس می‌گیرند در واقع از آنها لذت بیشتری می‌برند.

به گفته کریستین دیهل محقق دانشگاه کالیفرنیا و همکارانش، این اولین تحقیق گسترده‌ای بود که به نحوه تاثیرگذاری عکسبرداری از تجارب در میزان لذت بردن از آنها پرداخته است.

او گفت: «ما در این تحقیق نشان می‌دهیم عکس‌برداری از تجارب مثبت با تقویت تعامل فرد، میزان لذت بردن از آن تجربه را افزایش می‌دهد. این مطالعه در مجله روانشناسی اجتماعی و شخصیتی منتشر شده است. شرکت‌کنندگان در این مطالعه که بیشتر عکاسی می‌کردند، تعامل بیشتر در این فعالیت‌ها را گزارش دادند.»

دیهل و همکارانش از ۲۰۰۰ نفر درخواست کردند تا در ۹ آزمایش آنان شرکت کنند. از افراد در هر آزمایش تقاضا می‌شد تا در یک فعالیت، از سوار شدن در یک اتوبوس گردشگری گرفته تا صرف غذا در محیط باز، شرکت کنند.

همچنین از آنان خواسته شد در بعضی از این تجارب عکس بگیرند و در بعضی دیگر خیر. در نهایت آنها باید پرسشنامه‌ای را پر می‌کردند که در آن میزان لذت‌بخش بودن فعالیتشان را توضیح می‌دادند.

به گفته این پژوهشگران، عامل مهمی که در میزان لذت افراد از تجارب تاثیر می‌گذارد، گسترش درگیری و تعامل فرد در آن تجربه است. عکسبرداری به این امر کمک می‌کند چرا که به طور طبیعی فرد توجه بیشتری نسبت به آن تجربه نشان می‌دهد.