hacklink al fethiye escort bayan escort - vip elit escort dizi film izle film izle hack forum marsbahis casibom giriş casibom betwinner marsbahis güncel giriş 1win jojobet girişmatadorbetjojobetgrandpashabetBeşiktaş Escort Bayancasibom girişbahsegelcasibommarsbahiscasibomjojobetcasibomsahabetjojobet girişcasibomcasibomgrandpashabetimajbetmarsbahisimajbetcasibomsekabetbetebetjojobetdinamobetmatbetdumanbetcasibommarsbahisholiganbetgrandpashabetdinamobetbahsegelmeritkingjojobetmarsbahisonwinbets10betkanyongrandpashabetsekabetmeritkingmatbetjojobetbetebetdumanbetbetturkeycasibomjojobetbetparkmavibetmarsbahiscasibommatbetmatbet girişjojobet girişholiganbet güncel girişvdcasino girişbetparkholiganbetbetkanyonnakitbahisdinamobetpiabellacasinobahsegelJojobetkralbetjojobetcratosslotgrandpashabetmarsbahis girişmarsbahiscasibombahiscomsahabetmatbetbetparkbotnet satın alholiganbetmarsbahisvdcasinobaywin,baywin girişmatadorbetmatadorbet giriş سپید آنلاین » ضرورت استفاده از ظرفیت بخش‌خصوصی برای نوسازی بیمارستان‌ها
صفحه نخست چاپ
سپید آنلاین
ضرورت استفاده از ظرفیت بخش‌خصوصی برای نوسازی بیمارستان‌ها

به گزارش سپیدآنلاین به نقل از خانه ملت، رسول خضری در تشریح وضعیت بیمارستان‌های فرسوده کشور وکلانشهر تهران، گفت: «وزارت راه و شهرسازی، وزرات بهداشت و وزات رفاه تا حدودی مسئول نوسازی بیمارستان‌های فرسوده کشور هستند، در حقیقت ساخت بیمارستان‌ها وظیفه وزارت راه و شهرسازی و تجهیز و بهره‌برداری با وزارت بهداشت و درمان است.»
نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس گفت: «سازمان‌های بیمه‌ای زیرمجموعه وزارت رفاه و سازمان تامین اجتماعی هم در ساخت بیمارستان نقش بسزایی ایفا می‌کنند لذا برای نوسازی بیمارستان‌های فرسوده هر سه نهاد با توجه به آمایش سرزمینی و نیازمندی مناطق باید اقدام به بازسازی، نوسازی و تجهیز بیمارستان‌ها کنند.»
خضری با تاکید بر اینکه نوسازی بیمارستان‌های فرسوده مستلزم تامین هزینه‌های زیادی است، گفت: «تجهیزات بیمارستانی بسیار پرهزینه است لذا هر سه وزارتخانه در کنار یکدیگر و برمبنای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت بندهای 8 (افزایش و بهبود کیفیت و ایمنی خدمات و مراقبت‌های جامع و یکپارچه سلامت با محوریت عدالت و تاکید بر پاسخگویی، اطلاع‌رسانی شفاف، اثربخشی، کارآیی و بهره‌وری در قالب شبکه بهداشتی و درمانی منطبق برنظام سطح‌بندی و ارجاع)، بند 9 (توسعه کمی و کیفی بیمه‌های بهداشتی و درمانی) و بند 10 (تامین منابع مالی پایدار در بخش سلامت) به این موضوع بپردازند.»
خضری یادآور شد: «باتوجه به اینکه وزارت بهداشت پیشانی دولت است لذا به خوبی می‌تواند به دولت اعتبار و حیثیت ببخشد، از همین رو دولت با تامین منابع مالی این مجموعه گامی موثر برخواهد داشت، واقعیت آن است که درحال حاضر بیش از50 تا60هزار میلیارد در این حوزه منابع موردنیاز است.»
وی با یادآوری بیمارستان‌های فرسوده، گفت: «باوجود محدودیت منابع و مشکلات مالی دولت برای نوسازی بیمارستان‌های فرسوده باید به راهکارهای دیگری نیز اندیشید، به‌نظر می‌رسد استفاده از خیرین حوزه سلامت در این زمینه می‌تواند مفید واقع شود، توسعه اقتصاد سلامت با تخصیص تسهیلات تعاونی و انجام طرح های مشارکتی هم می‌تواند در تجهیز بیمارستان‌ها و نوسازی موثر باشد در واقع نباید به منابع محدود دولت اکتفا کرد.»
عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه برای نوسازی بیمارستان‌های فرسوده تعاونی‌ها، بخش خصوصی و خیرین سلامت تاثیر بسزایی خواهند داشت، تصریح کرد: «درحال حاضر اکثر بیمارستان‌های کشور عمری بیش از 40سال دارند که با وضعیت فعلی همخوانی ندارد و علاوه بر افزایش هزینه، ارائه خدمات را با مشکل مواجه کرده‌اند لذا تخریب و نوسازی بیمارستان‌های فرسوده ضروری است.»