hacklink al fethiye escort bayan escort - vip elit escort dizi film izle film izle hack forum marsbahis casibom giriş casibom betwinner marsbahis güncel giriş 1win jojobetmatadorbetjojobetmatadorbetLiseli Pornocasibom girişbahsegelcasibommarsbahiscasibomjojobetcasibomsahabetjojobet girişcasibomcasibommatadorbetimajbetmarsbahisimajbetcasibomsekabetbetebetjojobetdinamobetmatbetdumanbetcasibommarsbahisholiganbetgrandpashabetdinamobetbahsegelmeritkingjojobetjojobetonwinjojobetbetkanyongrandpashabetsekabetmeritkingmatbetmatadorbetbetebetmeritkingbetturkeycasibomjojobetbetparkmavibetmarsbahiscasibommatbetmatbet girişjojobet girişholiganbetcasinolevant giriştümbetpusulabetbetparkholiganbettümbetpusulabetbetkanyonnakitbahisdinamobetpiabellacasinobahsegelmarsbahiskralbetjojobetcratosslotsekabetmarsbahis girişmarsbahiscasibombahiscomsahabetSahabetcasibom,casibom giriş sekabet girişSatta Matta Matka Kalyanbetparkelexbetbotnet satın albaywincasibomcasibom giriş سپید آنلاین » طراحی راهکاری برای ساماندهی طرح‌های برنامه تحول در آموزش پزشکی
صفحه نخست چاپ
سپید آنلاین
طراحی راهکاری برای ساماندهی طرح‌های برنامه تحول در آموزش پزشکی

به گزارش سپیدآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، عطاء الله پورعباسی با بیان این مطلب گفت: «پیش‌تر طی مکاتباتی از انجمن‌های علمی، قطب‌های علمی و مراکز دانشگاهی خواسته شده بود تا چنانچه باتوجه به ماموریت‌های خود طرحی در راستای برنامه‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی تدوین نموده‌اند، این طرح‌ها را جهت بررسی و تایید نهایی به معاونت آموزشی ارسال نمایند.»
پورعباسی با بیان اینکه برنامه معاونت آموزشی وزارت بهداشت حمایت از طرح‌های تدوین شده در راستای برنامه‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی است، اظهار داشت: «این طرح‌ها پس از وصول در شورای بررسی کمیته تحقیق و توسعه که به‌همین منظور تشکیل شده مورد بررسی قرار می‌گیرد.»
دبیر کمیته تحقیق و توسعه معاونت آموزشی وزارت بهداشت گفت: «تاکنون دو جلسه شورای بررسی طرح‌ها تشکیل شده و ساز و کارهای حمایتی ویژه‌ای نیز برای طرح‌هایی که به تحقق اهداف برنامه‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی کمک می‌نمایند فکر شده است.»
پورعباسی با اشاره به ساختار اجرایی برنامه‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و استفاده از بستر مناطق آمایشی10گانه کشور در این امر گفت: «طرح‌ها متناسب با ماموریت‌های واسپاری شده به مناطق و مراکز دانشگاهی، توسط نهادهای مسئول هر برنامه بررسی می‌گردد و امیدواریم با سازوکاری که در معاونت آموزشی برای این امر طراحی شده بیش از پیش شاهد حرکت جمعی دست‌اندرکاران نظام سلامت کشور در جهت تحقق اهداف بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی باشیم.»