hacklink al fethiye escort bayan escort - vip elit escort dizi film izle +18 film izle hack forum marsbahis casibom giriş casibom betwinner marsbahis güncel giriş jojobet güncel girişmatadorbetjojobetmarsbahisextrabetFethiye EscortjojobetbahsegelcasibommarsbahiscasibomjojobetcasibomsahabetjojobetcasibomcasibomextrabetonwinmarsbahisjojobetsahabetsekabetbetebetcasibomgrandpashabetmatbetmeritkingcasibommarsbahisholiganbetgrandpashabetbetebetbahsegelhacklinksekabetnakitbahisbahsegeljojobetmarsbahisonwinjojobetMatbet girişholiganbetgrandpashabetdinamobetmarsbahismatbetbetkanyonpiabellacasinoİmajbetjojobetcasibomjojobetjojobetjojobet giriştümbetsekabetsahabetbahsegelmavibethitbetgalabet,galabet giriş elexbetcratosroyalbetbetmatikbettiltbetciobaywinmavibetbetboo7slotsmarsbahisbayspinpusulabetcasibommatbetmatbet girişbetpark سپید آنلاین » کاستن از اختلافات با ابلاغ دستورالعمل یکسان‌سازی خدمات بیمه‌ها
صفحه نخست چاپ
سپید آنلاین
کاستن از اختلافات با ابلاغ دستورالعمل یکسان‌سازی خدمات بیمه‌ها

به گزارش سپیدآنلاین به نقل از ایرنا، محمد آقاجانی با اعلام این خبر افزود: «شورای‌عالی بیمه، مصوبه‌ای را به تصویب رسانده که براساس آن باید میزان پوشش خدمات بیمه‌ای و نوع رسیدگی به اسناد مالی بین همه سازمان‌های بیمه‌گر یکسان شود. البته این مصوبه در سال‌های قبل به تصویب رسیده اما با پیگیری وزارت بهداشت و تاکید شورای‌عالی بیمه، عزم برای اجرای آن از چند ماه پیش شروع شده است.»
آقاجانی افزود: «از نظر وزارت بهداشت، دستورالعمل یکسان سازی خدمات بیمه های سلامت و رسیدگی به اسناد مالی مراکز خدمات درمانی مشکلاتی داشت که ازطرف وزارت بهداشت این مشکلات را به وزارت رفاه اعلام کردیم و جلسات متعدد کارشناسی بین دو دستگاه برای رفع اشکالات برگزار شد. اکنون در مراحل آخر و نهایی اصلاح این دستورالعمل هستیم و امیدواریم به‌زودی مسئولان وزارت رفاه دستورالعمل یکسان‌سازی خدمات بیمه‌ها و رسیدگی به اسناد مالی بیمارستان‌ها را ابلاغ کند.»
وی گفت: «وزارت بهداشت در ماه‌های اخیر بارها ابلاغ این دستورالعمل را مورد تاکید قرار داده است. اگر این دستورالعمل ابلاغ شود بخش مهمی از اختلافات بین بیمارستان‌های وزارت بهداشت و سازمان‌های بیمه‌گر رفع می‌شود.»
آقاجانی افزود: «درحال حاضر نوع رسیدگی بیمه‌ها به اسناد مالی بیمارستان‌ها متفاوت است، سطح و عمق پوشش خدمات آنها نیز با هم فرق می‌کند، بنابراین این تفاوت‌ها باعث شده که اختلافات زیادی پیش بیاید. علاوه بر آن، زمان پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها نیز بسیار طولانی شده است، بنابراین اگر وزارت رفاه دستورالعمل وحدت رویه بیمه‌ها را پس از رفع نواقص آن، ابلاغ کند و سازمان‌های بیمه‌گر نیز به‌طور کامل آن را اجرا کنند، جای امیدواری است که اختلافات کم شود.»