hacklink al fethiye escort bayan escort - vip elit escort dizi film izle film izle hack forum marsbahis casibom giriş casibom betwinner marsbahis güncel giriş 1win jojobetmatadorbetjojobetgrandpashabetMilf Escortcasibom girişbahsegelcasibommarsbahiscasibomjojobetcasibomsahabetjojobet girişcasibomcasibomgrandpashabetimajbetmarsbahisimajbetcasibomsekabetbetebetjojobetdinamobetmatbetdumanbetcasibommarsbahisholiganbetgrandpashabetdinamobetbahsegelmeritkingjojobetmarsbahisonwinbets10betkanyongrandpashabetsekabetmeritkingmatbetmatadorbetbetebetdumanbetbetturkeycasibomjojobetbetparkmavibetmarsbahiscasibommatbetmatbet girişmarsbahisholiganbet güncel girişcasinolevant girişbetparkholiganbetbetkanyonnakitbahisdinamobetpiabellacasinobahsegelmarsbahiskralbetjojobetcratosslotgrandpashabetmarsbahis girişmarsbahiscasibombahiscomsahabetmatbetbetparkbotnet satın alsekabet,sekabet girişpusulabetmarsbahiscasibom سپید آنلاین » بیلبوردهای پایتخت در تصرف "سلامت"
صفحه نخست چاپ
سپید آنلاین
بیلبوردهای پایتخت در تصرف "سلامت"

به گزارش سپیدآنلاین به نقل از ایسنا، ابراهیم داروغه‌زاده با بیان اینکه بحث آموزش و فرهنگسازی برای خودمراقبتی در حوزه سلامت از موضوعاتی بود که در سال‌های گذشته از آن غفلت شده بود، گفت: «ما همیشه بیشترین قسمت از بودجه، هزینه و وقت‌مان را صرف درمان می‌کنیم، اما برای آموزش به مردم جهت جلوگیری از بیماری‌ها و اصلاح سبک زندگی کاری انجام نشده است.»
داروغه‌زاده با بیان اینکه برای این کار باید از رسانه‌ها و نهادهای مختلف مانند سینما، صدا و سیما، فضاهای تبلیغاتی شهرداری و .... کمک بگیریم، افزود: «براین اساس وزارت بهداشت با همکاری شهرداری تهران فضای تبلیغاتی را به مدت 15روز در اختیار شعارهای حاوی پیام‌های سلامت محور قرار داده است.»
داروغه‌زاده هدف اصلی از انجام این کار را تاثیر مثبت بر افراد و آموزش آنها برای تغییر سبک زندگی عنوان کرد و افزود: «امیدواریم از این طریق بتوانیم از بروز بیماری‌های غیرواگیری مانند سرطان و بیماری‌های قلبی و عروقی که میزان قابل توجهی از درصد مرگ و میر شهروندان ما را به خود اختصاص می‌دهند، جلوگیری کنیم. در این طرح تولید پیام و محتوا با وزارت بهداشت بوده و پیام‌ها را در اختیار سازمان زیباسازی شهرداری تهران قرار داد و این سازمان وظیفه طراحی و نصب بیلبوردها را برعهده داشت.»
وی درباره موضوع اصلی این پیام‌ها گفت: «بعد از تصادفات، بیماری‌های قلبی و عروقی و سرطان به عنوان دومین و سومین عامل مرگ و میر در کشور شناخته می‌شوند. حال این بیماری‌ها با سبک زندگی و بویژه تغذیه ارتباط مستقیمی دارند. بنابراین با کاهش مصرف دخانیات، نمک، روغن، مواد قندی و افزایش تحرک می‌تواند به پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی و سرطان تا حد زیادی کمک کرد بنابراین تمرکز پیام‌ها بر این موارد و جهت عملی کردن آنها است.»
داروغه‌زاده درباره اقدامات دیگر در دست اقدام گفت: «در این زمینه با مدیران سازمان صدا و سیما گفت‌وگو شده و امیدواریم این سازمان به‌طور گسترده با ما همکاری کند و تیزرهای حاوی پیام‌های سلامت محور به دفعات از رسانه ملی پخش شوند. اقدام دیگری را نیز با سازمان زیباسازی پیش‌بینی کرده‌ایم؛ به این صورت که در هفته سلامت، کمپینی از پیام‌های سلامت محور را در سطح شهر قرار دهیم. همچنین این پیام‌ها با همین گرافیک برای دانشگاه‌های علوم پزشکی فرستاده شده تا در مراکز بهداشتی و درمانی منتشر شوند. این طرح‌های گرافیکی از سوی سازمان زیباسازی برای شهرهای بزرگ نیز ارسال شده است.»