کاهش سهم شکایات سازمان تامین اجتماعی در دیوان عدالت اداری
به گزارش سپیدآنلاین، عبدالرحمن تاج الدین، معاون امور حقوقی و مجلس سازمان تامین اجتماعی در نشست هم اندیشی سازمان تامین اجتماعی و کانون عالی انجمنهای صنفی و کارفرمایان ایران با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در سالهای گذشته با حاشیه های مختلفی مواجه بود، گفت: «مهمترین هنر مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی در دو سال اخیر دور کردن سازمان تامین اجتماعی از حاشیه ها بود.»
وی افزود: «در هشت سال گذشته، هشت مدیرعامل با هشت رویکرد در این سازمان عوض شده و سه بار نیز اساسنامه تغییر یافته است.»
تاج الدین گفت: «سازمانی با این گستردگی و حجم عظیم مخاطب که بیش از 40 میلیون نفر را در کشور تحت پوشش دارد، سعی دارد روش ها و برخوردهای گذشته را تغییر دهد.»
وی خاطرنشان کرد: «هیچگونه بخشنامه، دستورالعمل و شیوه نامه ای در سازمان تامین اجتماعی، بدون تایید و امضای معاونت حقوقی سازمان صادر نخواهد شد.»
معاون حقوقی و امورمجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: «با حرکت بر محور قانون، سهم شکایات از این سازمان در دیوان عدالت اداری بشدت کاهش پیدا کرده است.»
وی بااشاره به ظرفیت بالا و تاثیرگذاری کارفرمایان در کشور خطاب به این قشر گفت: «با برگزاری نشستهای تخصصی با نمایندگان مجلس مطالبات خود را که همانا مطالبات سازمان تامین اجتماعی نیز هست، پیگیری و دنبال کنید.»
تاجالدین با بیان اینکه معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در دوره جدید احیاء شد، تصریح کرد: «بزرگترین رسالت این معاونت، هم اندیشی و ارج نهادن به شرکای اجتماعی است.»