hacklink al fethiye escort bayan escort - vip elit escort dizi film izle film izle hack forum marsbahis casibom giriş casibom betwinner marsbahis güncel giriş 1win holiganbetmatadorbetjojobetextrabetYalova Escortjojobetbahsegelmarsbahismeritkingjojobetcratosslotdinamobetjojobet girişextrabetimajbetmarsbahisimajbetcasibomsekabetbetebetjojobetdinamobetmatbetdumanbetcasibomholiganbetholiganbetgrandpashabetdinamobetbahsegelmeritkingjojobetonwinbahsegeltipobetgrandpashabetjojobetmeritkingmatbetimajbetbetebetsahabetdinamobetcasibombetebetmavibetmarsbahiscasibommatbetmatbet girişjojobetcasibomcasinolevantbetparkjojobetsekabetnakitbahissahabetbetkanyonbahsegelJojobetbetebetjojobetonwindumanbetmarsbahis girişmarsbahiscasibompashagamingimajbetmatbet güncel giriş adresipusulabetmarsbahiscasinolevant girişmatadorbetmatadorbet girişjojobetjokerbetjojobetbetebetbahsegeldumanbetJokerbetjojobetBetine girişmatadorbetsekabetmeritkingmatadorbetgrandpashabetonwinmatadorbetnakitbahisgalabet,galabet giriş casibomsahabetholiganbetmatbet girişcasibom سپید آنلاین » تکمیل زیر ساخت‌های نسخه نویسی الکترونیک
صفحه نخست چاپ
سپید آنلاین
تکمیل زیر ساخت‌های نسخه نویسی الکترونیک

به گزارش خبرنگار سپید، مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در یک نشست خبری، با اشاره به راه‌اندازی صندوق شخصی پیمانکاران براساس طرح ۳۰۷۰ اظهار کرد: « این طرح بیش از ۷۰ درصداز مراجعات حضوری به شعب وکارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی را کاهش می‌دهد.» وی افزود: «ارائه خدمات غیرحضوری یکی از مطالبات اصلی و درازمدت شرکای اجتماعی سازمان و مردم بوده که سبب حذف ۷۰ میلیون از ۹۶ مراجعه سالانه مردم خواهد شد.»

وی همچنین با اشاره به صدور مفاصاحساب پیمانکاران به عنوان یکی از مطالبات اساسی از تامین اجتماعی تصریح کرد: «ابلاغ مفاصاحساب به واگذارنده کار و همچنین پیمانکار نیز از خدمات اصلی سازمان است که براساس آن مفاصا حساب کاغذی حذف والکترونیکی خواهد شد. این مهم همچنین به پیمانکار و واگذارنده کار همزمان ابلاغ و برای پیمانکاران و واگذارکنندگان یک صندوق شخصی به منظور ارائه مفاصا به سایر دستگاه‌ها راه‌اندازی می‌شود.» سالاری ادامه داد: «براساس این سامانه همه فرآیندهای دریافت مبانی محاسبه حقوق بیمه و خدمات کارفرمایان غیرحضوری خواهد شد. این طرح همچنین سبب افزایش تعامل با دستگاه‌ها و بهبود فرآیند خدمات‌رسانی نیز خواهد شد، علاوه بر حذف مراجعات حضوری، خدمات اجتماعی را هم افزایش می‌دهد.»

سالاری با اشاره به استعلام وضعیت مستمری به عنوان یکی دیگر از خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی یادآور شد: «استعلام وضعیت مستمری، بیمه‌شدگان و ارتباط بیمه‌ای بیمه‌شدگان هم براساس این طرح غیرحضوری خواهد شد. تکمیل سوابق بیمه‌شدگان پاره‌وقت نیز از طریق سامانه اینترنتی انعقاد قرارداد می‌شود. اکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بیمه‌شده با سوابق کسری از ماه مواجه هستند که از این تعداد احتمالا۵۰۰ هزار نفر متقاضی خواهند بود.»

سالاری با اشاره به نام نویسی اشخاص تبعی ادامه داد: «دو میلیون استفاده از این خدمت به صورت سالانه حذف وغیرحضوری خواهد شد. این سرویس با همکاری ثبت احوال از همپوشانی‌ها نیز جلوگیری می‌کند.» وی با بیان اینکه هیچ خدمت غیر حضوری، به صورت حضوری انجام نمی‌پذیرد، گفت: «بی‌شک ارائه خدمات غیرحضوری، سبب ارتقا کیفیت وتسهیل دسترسی خواهد شد. نواقص حتمالی باید رفع شده آموزش جامعه و روند خدمات غیرحضوری باید ادامه پیدا کند.»

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، با بیان اینکه ممنوعیت خدمات حضوری برای کارکنان این سازمان و نه مردم اعمال خواهد شد، گفت: «کارکنان با ارائه بروشورها آنها را راهنمایی می‌کنند. تطبیق اطلاعات به منظور ارائه خدمات هم از طریق شماره حساب و گاه تلفن همراه انجام می‌شود.»

تشویق پزشکان برای نسخه نویسی الکترونیک

رئیس سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در بخش درمان و فن‌آوری اطلاعات هم طرح نسخه الکترونیک اجرا شده و در مسیر پیشرفت است، گفت: «سازمان ثبت احوال نیز در این زمینه با ما همکاری دارد. اجرای این طرح‌ها وبرنامه‌ها (ارائه خدمات غیرحضوری) با همکاری این سازمان محقق شد و برخی از وظایف و تعهدات بدون ثبت درخواست انجام نمی‌پذیرفت.»

وی افزود: «امکانات نرم‌ افزاری و سخت افزاری استفاده از نسخه‌نویسی الکترونیکی نیز از پایان مهرسال جاری فراهم و به منظور انجام آن برخی مشوق‌ها نیز برای پزشکان درنظر گرفته شده است.»

سالاری همچنین یادآور شد: «براساس تعامل با دستگاه‌ها مراجعه مردم به دیگر مراکز ارائه خدمات نیز تسهیل می‌شود وبه منظور حفظ امنیت اطلاعات ۴۵میلیون نفر از جامعه هم، همه ظرفیت‌ها به کار گرفته خواهد شد. با رئیس برخی دستگاه‌ها (که با سازمان تامین اجتماعی در تعامل هستند) نیز برای تبادل اطلاعات مکاتبه می‌شود که به منظور عدم مراجعات حضوری شهروندان، جامعه را اقناع وتوجیه کنند.»

وضعیت بیمه بیکاری کرونا

وی در رابطه با بیمه بیکاری هم یادآور شد: «برای برخی اشخاص که مشمول بیمه بیکاری نمی‌شوند و همچنین برای مشاغل غیررسمی طرحی تدوین شده که امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی خواهد شد.» سالاری ادامه داد: «از آغاز شیوع کرونا تاکنون یک میلیون و ۵۰ هزار نفر بیمه بیکاری دریافت کرده و از خرداد ماه نیز برای ۸۲ هزار نفر بیمه بیکاری برقرار شده است.»

چگونگی بهره‌گیری از خدمات الکترونیک تامین اجتماعی

علی اکبر ربیع‌زاده رئیس مرکز فن‌آوری و اطلاعات سازمان تامین اجتماعی در رابطه با الکترونیکی شدن خدمات تامین اجتماعی نیز اظهار کرد: ا«صول و راهنمای بهبود ارائه خدمات مانند اصلاح سرویس‌ها با رویکرد مشتری محوری مدنظر قرار گرفته است. همکاران ما در سامانه تلفنی ۱۴۲۰ پاسخگوی سوالات مردم هستند و می‌توانند هرجا لازم بود راهنمایی لازم را دریافت کنند.»

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، بیان کرد: «آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی استعلام وضعیت دریافت مستمری، استعلام ارتباط بیمه‌ای بیمه شدگان در سامانه خدمات غیرحضوری، درخواست تکمیل سوابق کسری از ماه، ابلاغ مفاصاحساب واگذارنده و پیمانکار در سامانه خدمات الکترونیکی سازمان، برای کلیه پیمانکاران و واگذارندگان کار سراسر کشور، ثبت نام غیرحضوری افراد تبعی توسط بیمه شده اصلی از جمله طرح هایی هستند که از امروز به صورت غیرحضوری به بیمه شدگان و کارفرمایان ارائه می‌شوند.»

ربیع زاده به اشاره به الکترونیکی شدن ابلاغ مفاصاحساب واگذارنده و پیمانکار در سامانه خدمات الکترونیکی سازمان، برای کلیه پیمانکاران و واگذارندگان کار سراسر کشور گفت: «سالانه قریب به ۲۰۰ هزار مفاصاحساب صادر می‌شود و از جمله دستاوردهای غیرحضوری شدن این طرح کاهش تردد غیرضروری کارفرمایان، افزایش امنیت اطلاعات سازمان و همچنین کارگاه‌ها به دلیل استفاده از یک سامانه اختصاصی، امکان مشاهده مفاصاحساب‌های صادره در سامانه اختصاصی سازمان و حذف نیم میلیون مکاتبه غیرضروری در خصوص مفاصاحساب ها و اصالت سنجی آنهاست.» وی با اشاره به اینکه سرویس استعلام وضعیت مستمری و ارتباط بیمه‌ای دومین و سومین خدمت هستند گفت: «مشتری به طور متوسط بیش از یک روز معطل می‌شده اما در این مدل مستمری بگیر درخواست غیر حضوری می‌دهد، گواهی وضعیت دریافت می‌کند و بعد می‌تواند آن را رمزگذاری شده به هرجا خواست ارائه دهد.»

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی مزیت‌های دیجیتالی شدن این خدمت را برشمرد و گفت: «حذف سالانه ۵۰۰ هزار مراجعه فرد سالمند به شعب، حذف سالانه حدود ۴۰۰ هزار مراجعه نیروی کار به شعب، جلوگیری از هدررفت یک میلیون نفر-ساعت نیروی کار، پیش بینی آزادسازی ۹۰ هزار نفر ساعت وقت پرسنل شعب، حذف کاغذ و هزینه چاپ، نگه داری و گردش یک میلیون سند از جریان ارائه خدمت و افزایش روانی و اعتبار اسناد و حذف کامل امکان جعل استعلام ها از جمله مزیت‌هاست.»

ربیع زاده سرویس چهارم غیرحضوری شده را سرویس تکمیل سوابق کسری از ماه دانست و گفت: «هفت ایستگاه کاری باید طی می‌شد تا این خدمت ارائه شود؛ اما اکنون این فرایند غیرحضوری انجام می‌شود. پیش بینی کردیم حدود ۵۰۰ هزار متقاضی از این سرویس استفاده کنند و یک میلیون نفر ساعت از وقت نیروی کار ذخیره شود. همچنین ۱۵۰هزار نفر ساعت وقت پرسنل ذخیره و یک میلیون سند کاغذی حذف می‌شود.»

وی ثبت نام غیرحضوری افراد تبعی توسط بیمه شده اصلی را سرویس بعدی غیرحضوری شده دانست و گفت: «حذف الزام مراجعه بیمه شده نیروی کار به شعب سازمان در پی ارائه این خدمت دستاورد مهمی است که از این پس محقق می‌شود.»