hacklink al fethiye escort bayan escort - vip elit escort dizi film izle film izle hack forum marsbahis casibom giriş casibom betwinner marsbahis güncel giriş 1win jojobetmatadorbetjojobetextrabetMilf Pornocasibom girişbahsegelcasibommarsbahiscasibomjojobetcasibomsahabetjojobet girişcasibomcasibomextrabetimajbetmarsbahisimajbetcasibomsekabetbetebetjojobetdinamobetmatbetdumanbetcasibommarsbahisholiganbetgrandpashabetdinamobetbahsegelmeritkingjojobetmarsbahisonwinbets10betkanyongrandpashabetsekabetmeritkingmatbetmatadorbetbetebetmeritkingbetturkeycasibomjojobetbetparkmavibetmarsbahiscasibommatbetmatbet girişjojobet girişholiganbet güncel girişcasinolevant giriştümbetpusulabetbetparkholiganbettümbetpusulabetbetkanyonnakitbahisdinamobetpiabellacasinobahsegelmarsbahiskralbetjojobetcratosslotgrandpashabetmarsbahis girişmarsbahiscasibombahiscomsahabetSahabetsekabet girişmatbetbetparkelexbetbotnet satın albaywintümbetmaltcasinosekabet,sekabet girişcasibomcasibom giriş سپید آنلاین » بیشترین شکایت مردمی از عرضه مواد غذایی فاسد و دفع غیربهداشتی فاضلاب است
صفحه نخست چاپ
سپید آنلاین
بیشترین شکایت مردمی از عرضه مواد غذایی فاسد و دفع غیربهداشتی فاضلاب است

به گزارش سپیدآنلاین به نقل از وزارت بهداشت، محراب آقازاده گفت: از مجموع تماس های مردم بیشترین نوع درخواست و مشکلات بهداشتی به عرضه مواد غذایی صنفی سنتی فاسد، عرضه مواد غذایی بسته بندی شده فاسد و فاقد تاریخ معتبر، دفع غیر بهداشتی فاضلاب و انجام فعالیت غیر مجاز(مانند: تهیه و بسته بندی مواد غذایی، تاتو و ... ) بوده است.
وی گفت: علاوه بر آن استفاده از مواد اولیه فاقد کیفیت مناسب، وجود جسم خارجی در مواد غذایی صنفی سنتی، رعایت نکردن بهداشت دست ها در اغذیه فروشی ها، رعایت نکردن شرایط بهداشتی نگهداری مواد غذایی و عرضه قلیان در مراکز فاقد مجوز نیز جزو شکایت های مهم و فراوان مردم در تماس با سامانه 190 بوده است.
آقازاده افزود: از نظر نوع صنفی که از آن شکایت شده بیشترین شکایت به ترتیب از امکنه مسکونی 11 درصد، اغذیه فروشی و ساندویچ و پیتزا 10 درصد، سلف سرویس و رستوران 10 درصد و نانوایی 9 درصد بوده است و از نظر جنسیت نیز 76 درصد تماس گیرندگان مرد و 24 درصد زن بوده اند. رئیس سامانه بهداشت 190 گفت: تا کنون به 93 درصد از کل شکایات رسیدگی شده و هفت درصد در دست اقدام و پیگیری است.
وی افزود : بیشترین شکایات ثبت شده به ترتیب از دانشگاه های علوم پزشکی مشهد با 14 درصد، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با 11 درصد، دانشگاه علوم پزشکی ایران با 10 درصد و دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و اصفهان با 9 درصد بوده است.
آقازاده اضافه کرد: از مجموع شکایات رسیدگی شده، 18 درصد با نتیجه رفع نقص، 15درصد با نتیجه معرفی متخلفان به مراجع قضایی، 25 درصد با صدور اخطار کتبی، پنج درصد معدوم سازی از جمله معدوم سازی چهار هزار و 272 کیلوگرم کالای آسیب رسان و مواد غذایی غیر بهداشتی مختومه شده است.
رئیس سامانه بهداشت 190 گفت: از عموم هموطنان تقاضا داریم به محض رویت هر گونه تخلف بهداشتی، مورد را بلافاصله به سامانه شبانه روزی بهداشت 190 اطلاع دهند و مطمئن باشند به اخبارو شکایات آنان در اسرع وقت و با حساسیت خاص رسیدگی و نتیجه به صورت تلفنی به آنان اعلام می شود.