اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی
19 November 2022 ساعت: 15:11



پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال ۱۴۰۱ معرفی شدند.
به گزارش سپید، سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی را اعلام کرد. بر این اساس، پذیرفته شدگان لازم است جهت اطلاع از زمان، مکان و نحوه ثبت نام از شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ تا دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ به سامانه اینترنتی دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کنند.

عدم ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان در تاریخ‌های مقرر تعیین شده توسط دانشگاه، به منزله انصراف بوده و هیچگونه درخواستی در این مورد پذیرفته نمی‌شود.
همانگونه که طی بند ٢ اطلاعیه ١٧ آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ اعلام شده، زمان شروع تحصیل توسط دانشگاه پذیرنده مشخص خواهد شد.
کلیه ضوابط آزمون دفترچه‌های راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته محل و اطلاعیه‌ها برای این مرحله نیز جاری است.

بر اساس آئین نامه آموزشی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورای‌عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی هرگونه انتقال، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع است.

بنابراین با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین کرده، لذا هیچگونه تغییر در محل پذیرش انجام نخواهد گرفت.

مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام کرد: «داوطلبانی که علاوه بر آزمون وزارت بهداشت و درمان در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم یا سایر مراکز نیز پذیرفته شده اند ملزم به ثبت نام در یکی از دو محل هستند و در صورت محرز شدن ثبت نام در هر دو محل، قبولی آن‌ها در رشته‌های مربوط به وزارت بهداشت در هر مرحله از تحصیل «کان لم یکن» تلقی می‌شود.»ایسنا
دیدگاه کاربران

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد