مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه سلامت خبر داد:
راه‌اندازی سامانه شرکای بیمه سلامت در هفت استان
10 July 2016 ساعت: 17:7



مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بیمه سلامت ایران گفت: ‌»سامانه شرکای سازمان بیمه سلامت ایران در هفت استان به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی می‌شود.»
به گزارش سپیدآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران ، محمدرضا رضائیان اظهار داشت: «این سامانه به‌عنوان مجموعه‌ای از سامانه‌هایی است که تمام شرکای کاری سازمان بیمه سلامت ایران بتوانند به‌صورت متمرکز فعالیت‌های خود را در آن انجام دهند.»
رضائیان استان‌های کرمان، قزوین، گیلان، اردبیل، اصفهان، تهران و گلستان را هفت استانی عنوان کرد که قرار است سامانه یاد شده در آنها به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی شود. رضائیان منظور از شرکای کاری را تمام گروه‌هایی دانست که به نحوی با بیمه سلامت در ارتباط هستند که موسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، داروخانه‌ها و پزشکان ازجمله این شرکا به شمار می‌آیند.
وی اضافه کرد: «هر شریک کاری، قراردادها، هزینه‌ها، تعرفه‌های مورد تایید و تمام تعاملاتش را در این سامانه مشخص می‌کند.» مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان در ادامه گفت: «ارتباط ما با شرکای کاری در قالب این سامانه به‌صورت متمرکز و در یک کانال مکانیزه با کنترل کامل و دقیق صورت خواهد گرفت.»
این مقام مسئول در سازمان بیمه سلامت ایران اظهار کرد: «مقرر شده است تا استان‌های درنظر گرفته شده برای راه‌اندازی این سامانه، فعلا پیش پذیرش را برای گروه داروخانه‌ها به صورت آزمایشی انجام دهند.» وی درخصوص این سامانه خاطرنشان کرد: «سامانه شرکای سازمان بیمه سلامت ایران، دارای سه زیر سامانه PCP یا پانل مدیریت قرارداد شرکای کاری،PSC یا پانل پردازش اسناد مکانیزه شرکای کاری و همچنین SMP یا پانل مدیریت خدمات و سرویس های شرکای کاری است.»
رضائیان مهم‌ترین مزایای این سامانه را برای سازمان، کنترل‌های مبتنی‌بر تنظیمات در قراردادها در زمان پردازش اسناد شرکای کاری، جلوگیری از بروز خطا در اسناد ارسالی و تدوین سیاست‌گذاری به‌صورت متمرکز با قابلیت پیاده‌سازی آنی عنوان کرد.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بیمه سلامت ایران بازخوردهای مثبت سامانه شرکای سازمان بیمه سلامت ایران را در ایجاد بستر ساده و در دسترس برای شرکای کاری، کنترل بهینه ارائه خدمات و ارائه بازخورد به‌صورت آنی ذکر کرد.
برچسب ها
دیدگاه کاربران

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد