دبیر شورای دندانپزشکی خبر داد:
دبیر شورای آموزش دندانپزشکی تخصصی از رویکرد این دبیرخانه در واگذاری بخشی از امور مربوطه به انجمنهای علمی تخصصی در راستای ارتقای مشارکت این انجمنها خبر داد و گفت: «اجرای پروژه رتبهبندی گروههای آموزش تخصصی به عنوان تمرینی در اجرای فرآیندهای همکاری مشترک با تشکلهای مردم نهاد است.»
رتبهبندی گروههای تخصصی دندانپزشکی
24 May 2016 ساعت: 16:5
24 May 2016 ساعت: 16:5
دبیر شورای آموزش دندانپزشکی تخصصی از رویکرد این دبیرخانه در واگذاری بخشی از امور مربوطه به انجمنهای علمی تخصصی در راستای ارتقای مشارکت این انجمنها خبر داد و گفت: «اجرای پروژه رتبهبندی گروههای آموزش تخصصی به عنوان تمرینی در اجرای فرآیندهای همکاری مشترک با تشکلهای مردم نهاد است.»
به گزارش سپیدآنلاین به نقل از فارس، سعید عسگری دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی گفت: «اجرای پروژه رتبهبندی کمی گروههای آموزش تخصصی به عنوان تمرینی در اجرای فرآیندهای همکاری مشترک با تشکلهای مردم نهاد است.»
عسگری با اشاره به نتایج حاصل از این پروژه گفت: «در راستای افزایش اعتبار نتایج این مطالعه به سه رویکرد بررسی صرفاً کمی سه حیطه آموزشی، پژوهشی و زیرساختی، پرهیز از قضاوت توسط هیات بازدید کننده (ارزشیابی و اعتباربخشی) و انتخاب رویکرد تشویقی برای رتبههای برتر، توجه ویژه شده است.»
وی افزود: «از نتایج بدست آمده در این گام، تنها در راستای شناخت نقاط قوت و چالشهای گروه های آموزشی تخصصی استفاده شده و با توجه به اینکه هیچ گروهی در سه حیطه مورد بررسی مقام اول را کسب نکرده، رتبه اول کشوری نیز معرفی نشده است.» دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی ادامه داد: «با استفاده از نقاط قوت و جبران نقاط ضعف این پروژه به عنوان اولین تجربه، باید کوشش کرد که این اقدام در آینده استمرار یابد.»
عسگری اظهار امیدواری کرد که این اقدام به عنوان یک الگو و سنگ بنا برای اجرای پروژههای مشابه در سایر دبیرخانههای حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت مورد استفاده قرار گیرد.
عسگری با اشاره به نتایج حاصل از این پروژه گفت: «در راستای افزایش اعتبار نتایج این مطالعه به سه رویکرد بررسی صرفاً کمی سه حیطه آموزشی، پژوهشی و زیرساختی، پرهیز از قضاوت توسط هیات بازدید کننده (ارزشیابی و اعتباربخشی) و انتخاب رویکرد تشویقی برای رتبههای برتر، توجه ویژه شده است.»
وی افزود: «از نتایج بدست آمده در این گام، تنها در راستای شناخت نقاط قوت و چالشهای گروه های آموزشی تخصصی استفاده شده و با توجه به اینکه هیچ گروهی در سه حیطه مورد بررسی مقام اول را کسب نکرده، رتبه اول کشوری نیز معرفی نشده است.» دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی ادامه داد: «با استفاده از نقاط قوت و جبران نقاط ضعف این پروژه به عنوان اولین تجربه، باید کوشش کرد که این اقدام در آینده استمرار یابد.»
عسگری اظهار امیدواری کرد که این اقدام به عنوان یک الگو و سنگ بنا برای اجرای پروژههای مشابه در سایر دبیرخانههای حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت مورد استفاده قرار گیرد.
برچسب ها
دیدگاه کاربران
ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد