معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی:
۳میلیون مراجعه ماهانه به شعب تامین اجتماعی کاهش یافت
8 March 2016 ساعت: 16:3



معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه این سازمان در راستای افزایش کارایی و اثربخشی فعالیت‌ها، توسعه خدمات غیرحضوری را به جدیت در دستورکار قرار داده است، تصریح کرد: «درحال حاضر ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی، رویت سوابق بیمه شدگان، دریافت فیش حقوقی و احکام بازنشستگان و مستمری بگیران، ارسال و پرداخت حق بیمه از سوی کارفرمایان و بیمه‌شدگان به‌صورت غیرحضوری ارائه می‌شود، که این امر موجب کاهش ۳میلیون بار مراجعه در ماه به شعب تامین اجتماعی شده است.»
به گزارش سپیدآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدحسن زدا با اعلام این مطلب گفت: «درحال حاضر ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی، رویت سوابق بیمه شدگان، دریافت فیش حقوقی و احکام بازنشستگان و مستمری بگیران، ارسال و پرداخت حق بیمه از سوی کارفرمایان و بیمه‌شدگان به‌صورت غیرحضوری ارائه می‌شود که این امر موجب کاهش ۳میلیون بار مراجعه در ماه به شعب تامین اجتماعی شده است.»
زدا با بیان اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: «حذف روش‌های سنتی و ارائه مکانیزه خدمات و فعالیت‌ها برای پیشبرد اهداف و تقویت پویایی سازمان الزام است.» زدا با اشاره به یک میلیون و ۲۱۷هزار کارگاه فعال مشمول تامین اجتماعی در کشور اظهار داشت: «بیش از ۹۰درصد کارفرمایان در سراسر کشور به صورت اینترنتی لیست حق بیمه را ارسال و پرداخت می‌کنند.»
وی افزود: «پرداخت حق بیمه از طریق اینترنت، دستگاههای ATM و POS و تلفن همراه امکان پذیر است.» معاون فنی ودرآمد سازمان تامین اجتماعی، تکریم ارباب رجوع، بهبود در پاسخگویی، تسهیل در فرایند‌ها و کاهش هزینه‌ها را از مزایای توسعه خدمات الکترونیکی این سازمان دانست.»
دیدگاه کاربران

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد