واکاوی معضلات نظام بهداشت و درمان ایران در «ترخیص»
25 November 2017 ساعت: 16:11



تولید مستند «ترخیص» به کارگردانی مهدی انصاری و تهیه‌کنندگی محمد جواد رئیسی که به مشکلات نظام بهداشت و درمان می پردازد به پایان رسید.
به گزارش سپید آنلاین، مستند «ترخیص» به کارگردانی مهدی انصاری روایتی از شیرینی‌های فرزندآوری است که در نظام بهداشت و درمان ایران به تلخی تبدیل می‌شود.
علیرضا وهاب زاده خبرنگار حوزه سلامت راوی «ترخیص» است که به دنبال واقعیت های ۲ تن از سوژه های خود متوجه منشا بروز مشکلات می شود. در این مستند مرضیه وحید دستجردی، قاسمعلی خراسانی، فاطمه نیری، سید رضا مظهری و مهدی ثنایی مقابل دوربین آمده اند.
مستند «ترخیص» در شهرهای تهران، مشهد و پاوه تصویربرداری شده است و بیمارستان هایی همچون بیمارستان شریعتی، بیمارستان امام خمینی، بیمارستان آتیه، بیمارستان عرفان و بیمارستان لاله از لوکیشن های این مستند هستند.
مستند «ترخیص» در ۴۶ دقیقه به واکاوی فقدان شفافیت در نظام بهداشت و درمان ایران می پردازد. ترس سوژه‌ها از مطرح شدن در فیلم و گرفتن تصاویر لازم از بیمارستان‌ها در کنار همراه نبودن برخی مسئولان وزارت بهداشت، مشکلات عمده در مسیر ساخت «ترخیص» بوده و از آنجا که خطوط داستانی این مستند مربوط به حوزه زنان، زایمان و نوزادان است تماشای آن برای مادران باردار توصیه نمی شود.
این مستند به کارگردانی مهدی انصاری و تهیه‌کنندگی محمد جواد رئیسی توسط موسسه نجوای زلال هنر در سازمان هنری رسانه ای اوج تولید شده است.
برچسب ها
دیدگاه کاربران

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد