چراغ سبز سازمان نظام پزشکی براي ارتقاي دانش سلامت دانش آموزان
16 October 2024 ساعت: 12:10



معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی پس از امضاي تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش از تمامی ظرفیت هاي خود جهت توسعه و ترویج فناوري هاي نوین آموزش پزشکی و ارتقاء دانش سلامت جامعه بویژه دانش آموزان و آموزگاران استفاده نمود.
به گزارش سپیدآنلاین، بابک شکارچی با اشاره به این که بر اساس بند 1 اصل 110 قانون اساسی و بند اول سیاست هاي کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبري ،تفاهم نامه اي با وزارت آموزش و پرورش منعقد نمودیم، اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستاي تحقق اهداف و ماموریت هاي کلان سازمان نظام پزشکی بوده و بر ارائه خدمات آموزشی پژوهشی، بهداشتی،درمانی، دارویی و توانبخشی مبتنی بر اصول ارزش هاي اساسی -اسلامی و نهادینه سازي آن در جامعه تاکید دارد.

وي با بیان این که از ظرفیت اعضاي سازمان نظام پزشکی در سراسر کشور جهت همکاري براي تولید محتواي علمی با محوریت آموزش و ارتقاي سلامت جامعه استفاده کردیم ؛ افزود: 6500 مراقب سلامت در برنامه هاي آموزشی ما شرکت نموده و تحت آموزش هاي سلامت محور براي دانش آموزان و آموزگاران قرار گرفته اند.

شکارچی با اشاره به این که برنامه هاي تولید شده از شبکه سلامت پخش می شود، ادامه داد: تاکنون موفق به ضبط 10 برنامه آموزشی شده ایم که 3 برنامه پخش شده و مابقی نیز بتدریج پخش می شود.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی با بیان این که مراقبین سلامتی که در برنامه هاي آموزش محور شرکت می کنند، موفق به کسب امتیاز می شوند، خاطر نشان کرد: اداره کل آموزش مداوم وزارت بهداشت، معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی و اداره کل سلامت وزارت آموزش و پرورش به عنوان ستاد اجرایی برنامه هاي سلامت محور دانش آموزان و آموزگاران هستند و با توجه به همکاري مطلوب بین این سه رکن در آیندهي نزدیک شاهد پیشرفت هاي چشمگیري در حوزه سلامت دانش آموزان خواهیم بود. سازمان نظام پزشکی
دیدگاه کاربران

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد