معضل تاخیر در اعلام نتایج تست کرونا در آمریکا
20 July 2020 ساعت: 15:7



مدیر موسسه ملی سلامت فرانسیس کولینز ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که تاخیرهای طولانی در حاضر شدن نتایج تست‌های کرونا در این کشور، آن‌ها را بی‌فایده کرده است.

به گزارش سپید، مقامات بهداشتی آمریکا اعلام کرده‌اند که میانگین زمان آماده شدن نتایج تست‌های کرونا در این کشور بسیار طولانی است و این موضوع تست‌گیری‌ها را بی‌فایده می‌کند، چرا که هدف از تست کرونا مشخص شدن فوری افراد مبتلا و ناقل و قرنطینه سریع آن‌ها به منظور جلوگیری از گسترش عفونت است.

مدیر موسسه ملی سلامت فرانسیس کولینز اظهار داشت که دولت آمریکا باید در تکنولوژی‌های جدید سرمایه‌گذاری کند تا قادر به تامین تقاضا برای انجام تست‌های کرونا شود.

سازمان غذا و داروی آمریکا روز شنبه برای یک آزمایشگاه مجوز تست‌گیری اضطراری را صادر کرد که در آن حداکثر تا نمونه‌های چهار نفر را می‌تواند به طور همزمان برای کرونا تست کند. این آزمایشگاه اولین موردی است که مجوز استفاده از نمونه‌های مخلوط را کسب کرده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری شینهوا، صدور مجوز اضطراری برای این آزمایشگاه جهت جمع‌آوری نمونه یک گام مهم در راستای جوابدهی سریع‌تر تست‌های کرونا در آمریکا محسوب می‌شود.ایسنا
برچسب ها
دیدگاه کاربران

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد