پسر قذافی اطلاع از سرنوشت «امام موسی صدر» را رد کرد
23 December 2015 ساعت: 13:12



فرزند دیکتاتور سابق لیبی که چند روز گذشته به ربوده شدن «امام موسی صدر» توسط پدرش اعتراف کرده بود، اطلاع از سرنوشت رهبر سابق شیعیان لبنان را رد کرد.
به گزارش فارس، «هانیبال قذافی» فرزند دیکتاتور سابق لیبی اعترافات چند روز گذشته‌اش درباره ناپدید شدن «امام موسی صدر» رهبر سابق شیعیان لبنان در «طربلس» را رد کرد.

به گزارش روزنامه «الاخبار»، قذافی که در لبنان بازداشت شده است، اعترافات چند روز گذشته‌اش در جریان بازجویی توسط نیروهای امنیتی را در حضور «پیتر جرمانوس» قاضی تحقیقات «بعبدا» و قاضی «کلود کرم» دادستان کل استیناف در «جبل لبنان» نفی کرد و مدعی شد که هیچ اطلاعی از سرنوشت امام موسی صدر ندارد.

قذافی مدعی شد که ربایندگان او را به قرائت متن دو برگ کاغذ در مقابل دوربین مجبور کردند.

هانیبال قذافی چند روز گذشته ضمن اعتراف به اینکه امام موسی صدر از لیبی خارج نشده است، بحث میانجیگری برای مشخص شدن سرنوشت رهبر سابق شیعیان لبنان را مطرح کرد.
هانیبال قذافی در پنج ساعت بازجویی با بیان اینکه امام صدر از لیبی خارج نشد، تاکید کرد که یک شخص مشهور که اکنون در یکی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس زندگی می‌کند، به شکل امام موسی صدر تغییر قیافه داده و به جای او لیبی را به مقصد ایتالیا ترک کرد. قذافی همچنین از هویت این شخص پرده برداشت.هانیبال قذافی مسئولیت ربودن امام موسی را متوجه «عبدالسلام جلود» معاون پدرش دانست و تاکید کرد که «امام (موسی صدر) بعد از توقیف به زندانی در طرابلس انتقال داده شد».
دیدگاه کاربران

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد