دبیر علمی سومین کنفرانس سراسری شرکتهای پخش ایران عنوان کرد؛
دبیر علمی سومین کنفرانس سراسری شرکتهای پخش ایران اظهار کرد: «ترغیب تولیدکنندگان به استفاده از شیوه کارآمد توزیع کالا، مهمترین هدف برگزاری سومین سمینار صنعت پخش کشور است.»
ترغیب تولیدکنندگان به استفاده از شیوه کارآمد توزیع کالا
30 August 2016 ساعت: 12:8
30 August 2016 ساعت: 12:8
دبیر علمی سومین کنفرانس سراسری شرکتهای پخش ایران اظهار کرد: «ترغیب تولیدکنندگان به استفاده از شیوه کارآمد توزیع کالا، مهمترین هدف برگزاری سومین سمینار صنعت پخش کشور است.»
به گزارش سپیدآنلاین، احسان عباسی ابیانه، افزود: «انجمن شرکتهای صنعت پخش ایران به همت جمعی از فعالین صنعت در سال 1378 به منظور حفظ حقوق و منافع قانونی شرکتهای پخش و ساماندهی نظام توزیع کشور که متضمن حفظ منافع جامعه است، تشکیل شده است.»
وی برخی از اهداف برگزاری این سمینار را شامل شناخت ماهیت روش توزیع مویرگی مورد استفاده در شرکتهای پخش در مقایسه با نظام توزیع کیفی، اطلاع از مزایای استفاده از این روش برای تولیدکنندگان، فروشندگان و مصرفکنندگان انواع کالاها، معرفی روشهای نوین پخش و توزیع کالا در جهان، معرفی گلوگاههای اجرایی توسعه صنعت پخش، بررسی راهبردها و چالشها در توسعه کمی و کیفی شرکتهای پخش عنوان کرد.»
عباسی ابیانه گفت: «با برگزاری این چنین کنفرانسهایی چالشهای عدم تمرکز این شرکتها مرتفع میشود و علاوه بر بروزرسانی و کسب دانش روز دنیا یک نوع همگرایی نیز در زمینههای مختلفی همچون مدیریتی و غیره ایجاد خواهد شد.»
وی با بیان اینکه صنعت پخش به شدت عملیاتی است و دانشی که در این صنعت استفاده شده کاملا بومی است، گفت: «در این کنفرانسها مقالات متعددی ارائه خواهد شد و میتوان تجربیات زیادی در این کنفرانس کسب کرد.»
عباسی ابیانه در پایان گفت: «همچنین محور همکاریها در تمامی مذاکرات با کشورهای اروپایی، تاکید بر سرمایهگذاری مشترک در تولید، صادرات، انتقال دانش فنی و مسائلی از این دست بوده و جذب سرمایه خارجی یا ایرانیان خارج از کشور برای ایجاد فروشگاههای بزرگ عرضه کالا و خدمات که رضایتمندی بیشتر مصرفکنندگان را به دنبال داشته باشد، پیگیری شده است.»
وی برخی از اهداف برگزاری این سمینار را شامل شناخت ماهیت روش توزیع مویرگی مورد استفاده در شرکتهای پخش در مقایسه با نظام توزیع کیفی، اطلاع از مزایای استفاده از این روش برای تولیدکنندگان، فروشندگان و مصرفکنندگان انواع کالاها، معرفی روشهای نوین پخش و توزیع کالا در جهان، معرفی گلوگاههای اجرایی توسعه صنعت پخش، بررسی راهبردها و چالشها در توسعه کمی و کیفی شرکتهای پخش عنوان کرد.»
عباسی ابیانه گفت: «با برگزاری این چنین کنفرانسهایی چالشهای عدم تمرکز این شرکتها مرتفع میشود و علاوه بر بروزرسانی و کسب دانش روز دنیا یک نوع همگرایی نیز در زمینههای مختلفی همچون مدیریتی و غیره ایجاد خواهد شد.»
وی با بیان اینکه صنعت پخش به شدت عملیاتی است و دانشی که در این صنعت استفاده شده کاملا بومی است، گفت: «در این کنفرانسها مقالات متعددی ارائه خواهد شد و میتوان تجربیات زیادی در این کنفرانس کسب کرد.»
عباسی ابیانه در پایان گفت: «همچنین محور همکاریها در تمامی مذاکرات با کشورهای اروپایی، تاکید بر سرمایهگذاری مشترک در تولید، صادرات، انتقال دانش فنی و مسائلی از این دست بوده و جذب سرمایه خارجی یا ایرانیان خارج از کشور برای ایجاد فروشگاههای بزرگ عرضه کالا و خدمات که رضایتمندی بیشتر مصرفکنندگان را به دنبال داشته باشد، پیگیری شده است.»
برچسب ها
دیدگاه کاربران
ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد