مدیر دومین نمایشگاه «ایران فارما» بیان کرد؛
بر خلاف نمایشگاههای برگزار شده در کشور، تمام تلاش گروه اجرایی دومین نمایشگاه بینالمللی ایران فارما این است تا با تعیین گروههای هدف خاص و از سوی دیگر مخاطبان خاص، این نمایشگاه را به یک رخداد ملی تبدیل کنند.
تشویق سرمایهگذاری خارجی برای صادرات مهمترین هدف برگزاری نمایشگاه
9 May 2016 ساعت: 16:5
9 May 2016 ساعت: 16:5
بر خلاف نمایشگاههای برگزار شده در کشور، تمام تلاش گروه اجرایی دومین نمایشگاه بینالمللی ایران فارما این است تا با تعیین گروههای هدف خاص و از سوی دیگر مخاطبان خاص، این نمایشگاه را به یک رخداد ملی تبدیل کنند.
به گزارش سپیدآنلاین، لیلا چگینی مدیر دومین نمایشگاه «ایران فارما» در توضیح روند اجرایی برگزاری نمایشگاه عنوان کرد: «ایران فارما صرفا یک نمایشگاه نیست و در طول سه روز برگزاری این رخداد بزرگ دارویی تلاش شده است تا برنامههای علمی و آموزشی مختلفی با محور نقاط قوت و ضعف صنعت دارو، فناوری نوین QR ، نگارش پرپوزال نویسی در صنعت دارو و روشهای مشارکت بانکی در این صنعت از سوی متخصصان برای علاقهمندان در قالب ورکشاپهای تخصصی در سالنهایی با جمعیت 60 تا 100 نفر برگزار شود. همچنین بسیاری از انجمنهای دارویی و علمی طی صحبتهای انجام گرفته با دبیرخانه نمایشگاه از برگزاری همایشهای سالیانه و اعطای امتیاز بازآموزی به اعضای خود در حاشیه این نمایشگاه خبر دادند.»
وی در ادامه بیان کرد: «با حضور دبیرخانه نمایشگاه ایران فارما در چهار دوره برگزاری نمایشگاه CPHI در هند، چین، مادرید و استانبول مطالعات تطبیقی مناسبی برای برگزاری نمایشگاه ایران فارما انجام شده است و تا کنون شرکتهای دارویی اتحادیه اروپا از جمله بلژیک، آلمان، انگلیس، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، سوئیس و همچنین کشورهای آسیایی چون هند، کره جنوبی و چین در دومین نمایشگاه بینالمللی دارو، صنایع و خدمات وابسته (ایران فارما) نسبت به رزرو غرفه اقدام کرده اند و با توجه به تمایل شرکتهای خارجی و داخلی برای حضور در این دوره از نمایشگاه پیش بینی میشود تا یکماه آینده فضای نمایشگاهی پانزده هزار متر به طور کامل واگذار گردد.»
در ادامه شادمهر راستین عضو شورای راهبردی دومین نمایشگاه ایران فارما با اشاره به هدفمند بودن تبلیغات دومین نمایشگاه ایران فارما بیان کرد: «علاوه بر کارگاههای آموزشی و علمی، غرفهها بصورتی طراحی شدهاست تا اگر شرکتی تمایل به مذاکره با شرکتهای خارجی را داشت، این امکان مقدور باشد و علاوه بر این واحد حقوقی بینالمللی جهت تسهیل روند مذاکرات و توافقات در ایران فارما پیشبینی شدهاست. همچنین به منظور انعکاس اخبار نمایشگاه در رسانههای داخلی و خارجی، بولتن خبری نمایشگاه روزانه به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر میشود.»
وی در ادامه بیان کرد: «با حضور دبیرخانه نمایشگاه ایران فارما در چهار دوره برگزاری نمایشگاه CPHI در هند، چین، مادرید و استانبول مطالعات تطبیقی مناسبی برای برگزاری نمایشگاه ایران فارما انجام شده است و تا کنون شرکتهای دارویی اتحادیه اروپا از جمله بلژیک، آلمان، انگلیس، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، سوئیس و همچنین کشورهای آسیایی چون هند، کره جنوبی و چین در دومین نمایشگاه بینالمللی دارو، صنایع و خدمات وابسته (ایران فارما) نسبت به رزرو غرفه اقدام کرده اند و با توجه به تمایل شرکتهای خارجی و داخلی برای حضور در این دوره از نمایشگاه پیش بینی میشود تا یکماه آینده فضای نمایشگاهی پانزده هزار متر به طور کامل واگذار گردد.»
در ادامه شادمهر راستین عضو شورای راهبردی دومین نمایشگاه ایران فارما با اشاره به هدفمند بودن تبلیغات دومین نمایشگاه ایران فارما بیان کرد: «علاوه بر کارگاههای آموزشی و علمی، غرفهها بصورتی طراحی شدهاست تا اگر شرکتی تمایل به مذاکره با شرکتهای خارجی را داشت، این امکان مقدور باشد و علاوه بر این واحد حقوقی بینالمللی جهت تسهیل روند مذاکرات و توافقات در ایران فارما پیشبینی شدهاست. همچنین به منظور انعکاس اخبار نمایشگاه در رسانههای داخلی و خارجی، بولتن خبری نمایشگاه روزانه به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر میشود.»
دیدگاه کاربران
ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد