معاون غذا و دارو بیرجند عنوان کرد؛
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: «ارتقاء سطح آگاهی مردم و فرهنگسازی یکی از مهمترین رسالتهای سازمان غذا و دارو است که تحقق این مهم تنها در سایه فعالیت روابط عمومی فعال امکانپذیر است.»
تحقق رسالت آگاهیبخشی عمومی سازمان غذا و دارو در سایه فعالیت روابط عمومی
26 January 2016 ساعت: 16:1
26 January 2016 ساعت: 16:1
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: «ارتقاء سطح آگاهی مردم و فرهنگسازی یکی از مهمترین رسالتهای سازمان غذا و دارو است که تحقق این مهم تنها در سایه فعالیت روابط عمومی فعال امکانپذیر است.»
به گزارش سپید آنلاین، کبری ناصری گفت: «ارتقاء سطح آگاهی مردم و فرهنگسازی در راستای استفاده صحیح از دارو، غذا و تجهیزات پزشکی و همچنین مضرات کالاهای قاچاق سلامتمحور یکی از مهمترین رسالتهای سازمان غذا و دارو است که تحقق این مهم تنها در سایه فعالیت روابط عمومی فعال امکانپذیر است.»
وی افزود: «امروزه نقش روابط عمومی در کمک به تصمیمگیری مدیریتی و استراتژیک یک سازمان، نقشی در خور توجه است.»
ناصری تاکید کرد: «روابط عمومی به عنوان اصلیترین حلقه ارتباطی بین سازمان و مردم در فرآیند دسترسی مدیران به افکار عمومی و بسط فرهنگ نظارت مردم بر عملکرد نهادهای اجرایی، مسئولیتی خطیر دارد.»
وی افزود: «نمیتوان در عصر ارتباطات زیست و از نقش روابط عمومی در جامعه دستخوش تغییرات پرشتاب و درهم تنیده غافل ماند. عصر ارتباطات عصر شتابندگی زمان و بهم پیوستن شبکههای گوناگون حیات فردی جامعه است.»
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: «اگر به روابط عمومی از زاویه بهتری نگاه کنیم، خواهیم دید که میتوان روابط عمومی را به عنوان یک مشاور امین و ارشد برای مدیریت مجموعه در نظر گرفت.»
وی خاطرنشان کرد: «لذا نظر به جایگاه استراتژیک سازمان غذا و دارو در بدنه نظام سلامت کشور و به تبع آن در معاونتهای غذا و دارو، ایجاد روابط عمومی مستقل در راستای اطلاعرسانی تلاشهای صورت گرفته و خدمات ارائه شده و آگاهی بخش عمومی جزو یکی از ضروریات است که به حمدالله از زمان تشکیل روابط عمومی مستقل، شاهد اقدامات چشمگیری در این خصوص بودهایم.»
ناصری در پایان گفت: «امیداست با تقویت جایگاه روابط عمومی در سازمان غذا و دارو شاهد به ثمر نشستن بار مثبت تلاشهای این واحد در راستای کمک به اهداف پیش روی غذا و داروی کشور باشیم.»
وی افزود: «امروزه نقش روابط عمومی در کمک به تصمیمگیری مدیریتی و استراتژیک یک سازمان، نقشی در خور توجه است.»
ناصری تاکید کرد: «روابط عمومی به عنوان اصلیترین حلقه ارتباطی بین سازمان و مردم در فرآیند دسترسی مدیران به افکار عمومی و بسط فرهنگ نظارت مردم بر عملکرد نهادهای اجرایی، مسئولیتی خطیر دارد.»
وی افزود: «نمیتوان در عصر ارتباطات زیست و از نقش روابط عمومی در جامعه دستخوش تغییرات پرشتاب و درهم تنیده غافل ماند. عصر ارتباطات عصر شتابندگی زمان و بهم پیوستن شبکههای گوناگون حیات فردی جامعه است.»
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: «اگر به روابط عمومی از زاویه بهتری نگاه کنیم، خواهیم دید که میتوان روابط عمومی را به عنوان یک مشاور امین و ارشد برای مدیریت مجموعه در نظر گرفت.»
وی خاطرنشان کرد: «لذا نظر به جایگاه استراتژیک سازمان غذا و دارو در بدنه نظام سلامت کشور و به تبع آن در معاونتهای غذا و دارو، ایجاد روابط عمومی مستقل در راستای اطلاعرسانی تلاشهای صورت گرفته و خدمات ارائه شده و آگاهی بخش عمومی جزو یکی از ضروریات است که به حمدالله از زمان تشکیل روابط عمومی مستقل، شاهد اقدامات چشمگیری در این خصوص بودهایم.»
ناصری در پایان گفت: «امیداست با تقویت جایگاه روابط عمومی در سازمان غذا و دارو شاهد به ثمر نشستن بار مثبت تلاشهای این واحد در راستای کمک به اهداف پیش روی غذا و داروی کشور باشیم.»
دیدگاه کاربران
ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد