معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلالاحمر:
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر با اشاره به ضرورت ماموریت محور کردن مراکز علمی کاربردی هلال احمر گفت: «تاکنون یک هزار و 689 دانشجو از مرکز علمی کاربردی هلال احمر فارغ التحصیل شدهاند.»
ضرورت ماموریت محور کردن مراکز علمی کاربردی هلالاحمر
1 May 2016 ساعت: 13:5
1 May 2016 ساعت: 13:5
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر با اشاره به ضرورت ماموریت محور کردن مراکز علمی کاربردی هلال احمر گفت: «تاکنون یک هزار و 689 دانشجو از مرکز علمی کاربردی هلال احمر فارغ التحصیل شدهاند.»
به گزارش سپیدآنلاین، سید حمید جمال الدینی در همایش«اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» که به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران برگزار شد، از ضرورت تدوین طرح آمایش سرزمینی و ماموریت محور کردن مراکز علمی کاربردی استانها برای آموزش خبر داد.
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه هر کدام از استانها باید تجهیزات و استادان زبده و کافی داشته باشند، افزود: «وجود 35 موسسه آموزشی، 21 هزار دانشجو و 2300 استاد در این مراکز نشان میدهد که ظرفیتهای مناسبی برای ایجاد این برنامه وجود دارد.»
وی گفت: «میتوان با افتخار و همزمان با بیستمین سال تاسیس این مراکز آموزش عالی اعلام کرد تاکنون یک هزار و 689 دانشجو از این مراکز فارغ التحصیل شدند.»
جمال الدینی از ضرورت تدوین شاخصهای ارزیابی نیروی ماهر خبر داد و گفت: «باید مقیاسی برای ارزیابیمان داشته باشیم.»
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلالاحمر گفت: «برای هزینه اثر بخشی مراکز علمی - کاربردی باید به سودهای پنهان توجه داشت و باید سعی داشت این سودهای پنهان به سودهای آشکار تبدیل شود.»
وی با تاکید بر اینکه درآمدزایی صرف از موسسات آموزشی تنها مد نظر نیست، گفت: «اگر در این موسسات آموزشی، امدادگران حرفهای و یا داوطلبان آموزش دیده مهارت آموزی شوند، خود کسب درآمد است.»
جمال الدینی از راه اندازی فعالیت شبکههای اجتماعی یاد گیرنده با حضور سی هزار کارشناس معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: «راه اندازی این شبکه بمنظور انتقال تجربه به یکدیگر ضروری است و به ارتقای این حوزه آموزشی نیز کمک میکند.»
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر آموزشهای همگانی و تخصصی را در صدر اولویت برنامههای معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر اعلام و گفت: «کاربردی کردن آموزشها متناسب با نیاز جمعیت هلالاحمر، دغدغه اصلی ما است و این هدف مهم در سایه بررسی وضع موجود، نیازسنجی و آینده پژوهشی قابل دسترس خواهد بود.»
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه هر کدام از استانها باید تجهیزات و استادان زبده و کافی داشته باشند، افزود: «وجود 35 موسسه آموزشی، 21 هزار دانشجو و 2300 استاد در این مراکز نشان میدهد که ظرفیتهای مناسبی برای ایجاد این برنامه وجود دارد.»
وی گفت: «میتوان با افتخار و همزمان با بیستمین سال تاسیس این مراکز آموزش عالی اعلام کرد تاکنون یک هزار و 689 دانشجو از این مراکز فارغ التحصیل شدند.»
جمال الدینی از ضرورت تدوین شاخصهای ارزیابی نیروی ماهر خبر داد و گفت: «باید مقیاسی برای ارزیابیمان داشته باشیم.»
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلالاحمر گفت: «برای هزینه اثر بخشی مراکز علمی - کاربردی باید به سودهای پنهان توجه داشت و باید سعی داشت این سودهای پنهان به سودهای آشکار تبدیل شود.»
وی با تاکید بر اینکه درآمدزایی صرف از موسسات آموزشی تنها مد نظر نیست، گفت: «اگر در این موسسات آموزشی، امدادگران حرفهای و یا داوطلبان آموزش دیده مهارت آموزی شوند، خود کسب درآمد است.»
جمال الدینی از راه اندازی فعالیت شبکههای اجتماعی یاد گیرنده با حضور سی هزار کارشناس معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: «راه اندازی این شبکه بمنظور انتقال تجربه به یکدیگر ضروری است و به ارتقای این حوزه آموزشی نیز کمک میکند.»
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر آموزشهای همگانی و تخصصی را در صدر اولویت برنامههای معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر اعلام و گفت: «کاربردی کردن آموزشها متناسب با نیاز جمعیت هلالاحمر، دغدغه اصلی ما است و این هدف مهم در سایه بررسی وضع موجود، نیازسنجی و آینده پژوهشی قابل دسترس خواهد بود.»
دیدگاه کاربران
ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد