دبیر ستاد کشوری نظارت بر اجرای تعرفه خدمات سلامت با اشاره به 15 هزار تماس تلفنی با سامانه 190 وزارت بهداشت گفت: «بیشترین علت تماس نارضایتی از برخورد مجموعههای مختلف اعم از پزشک، پرستار، نگهبان،منشی بوده است.»
به گزارش سپید به نقل از فارس، علیرضا عسگری اظهار داشت: «تماس با سامانه 190 وزارت بهداشت راهکاری بوده که افراد میتوانند از طریق آن به بررسیهای لازم زمینه تعرفهها دست یابند و سوالات و چالشهای درمانی خود را مطرح کنند و راهکار دیگری پیگیری از طریق معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی است.» وی گفت: «طی 6 ماه گذشته 15 هزار تماس تلفنی با موضوعات مختلف همچون تعرفهها، برخورد کارکنان و ... با سامانه 190 حاصل شده که بیشترین علت تماس نارضایتی از برخوردهای مجموعههای مختلف اعم از پزشک، نگهبان، پرستار، منشی مطب و ... بوده البته بخشی از تماسها نیز مربوط به تقدیر و تشکر از اقدامات کادر بهداشت و درمان بوده است.» عسگری خاطرنشان کرد: «موسسات درمانی بهصورت ادواری مورد بررسی قرار میگیرند که تخلفات تعرفهای در آنها مورد بررسی قرار گرفته شود و تیمهای نظارتی بررسیهای لازم را انجام میدهند. همچنین برخی از مردم نارضایتیها و تخلفات احتمالی را به سامانه 190 اطلاع داده که ما از این طریق نیز اقدام میکنیم.»
دبیر ستاد کشوری نظارت بر اجرای تعرفه خدمات گفت: «در حال حاضر قیمت خریداری شده و تمام شده در بیمارستان نامتناسب است و باید قیمت تعرفهها واقعی شود تا اداره بیمارستانها ممکن باشد و قیمت تمام شده در بیمارستانها و موسسات درمانی در حال حاضر بالاتر بوده و این موضوع این مراکز و بیمارستانها را با مشکلات اقتصادی همراه کرده است.»
دبیر ستاد کشوری نظارت بر اجرای تعرفه خدمات سلامت با اشاره به 15 هزار تماس تلفنی با سامانه 190 وزارت بهداشت گفت: «بیشترین علت تماس نارضایتی از برخورد مجموعههای مختلف اعم از پزشک، پرستار، نگهبان،منشی بوده است.»
به گزارش سپید به نقل از فارس، علیرضا عسگری اظهار داشت: «تماس با سامانه 190 وزارت بهداشت راهکاری بوده که افراد میتوانند از طریق آن به بررسیهای لازم زمینه تعرفهها دست یابند و سوالات و چالشهای درمانی خود را مطرح کنند و راهکار دیگری پیگیری از طریق معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی است.» وی گفت: «طی 6 ماه گذشته 15 هزار تماس تلفنی با موضوعات مختلف همچون تعرفهها، برخورد کارکنان و ... با سامانه 190 حاصل شده که بیشترین علت تماس نارضایتی از برخوردهای مجموعههای مختلف اعم از پزشک، نگهبان، پرستار، منشی مطب و ... بوده البته بخشی از تماسها نیز مربوط به تقدیر و تشکر از اقدامات کادر بهداشت و درمان بوده است.» عسگری خاطرنشان کرد: «موسسات درمانی بهصورت ادواری مورد بررسی قرار میگیرند که تخلفات تعرفهای در آنها مورد بررسی قرار گرفته شود و تیمهای نظارتی بررسیهای لازم را انجام میدهند. همچنین برخی از مردم نارضایتیها و تخلفات احتمالی را به سامانه 190 اطلاع داده که ما از این طریق نیز اقدام میکنیم.»
دبیر ستاد کشوری نظارت بر اجرای تعرفه خدمات گفت: «در حال حاضر قیمت خریداری شده و تمام شده در بیمارستان نامتناسب است و باید قیمت تعرفهها واقعی شود تا اداره بیمارستانها ممکن باشد و قیمت تمام شده در بیمارستانها و موسسات درمانی در حال حاضر بالاتر بوده و این موضوع این مراکز و بیمارستانها را با مشکلات اقتصادی همراه کرده است.»