سپید: قائم مقام معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی گفت: «در سازمان نظام پزشکی به دنبال طرح هر نوع شکایت از سوی بیماران، رسیدگیهای لازم انجام میشود و برای ۴۰ درصد شکایات در دادسراها کیفر خواست صادر میشود.» محسن خلیلی گفت: «به منظور رسیدگی به وضعیت پروندههای شکایت در سازمان، هیات عالی انتظامی یک تیم نظارتی برای رسیدگی تعیین کرده است.» خلیلی با تاکید بر حقوق بیماران در پروندههای شکایت در سازمان نظام پزشکی گفت: «حتی بیمار این حق را دارد که به رای منع تعقیب هم اعتراض کرده و به هیات بدوی شکایت کند.» قائم مقام معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی تصریح کرد: «بیماران در وهله اول برای هر گونه شکایت اعم از تعرفه، تبلیغات و قصور پزشکی ابتدا باید به دادسرای انتظامی سازمان نظام پزشکی محل مراجعه کنند تا رسیدگی به پرونده آنان طبق روال قانونی انجام شود.» خلیلی اعلام کرد: «اگر هیاتی سهوا یا عمدا به وظایف خود عمل نکند، بازخواست خواهد شد و پیگیریها بروی سیستم نظارتی جدی خواهد بود.»