افزایش 170درصدی مراجعات به مجتمع دارویی درمانی هلالاحمر
به گزارش سپیدآنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلالاحمر، حمید چوبینه با بیان اینکه میزان رضایتمندی مراجعهکنندگان مجتمع دارویی درمانی به ٩٠درصد رسیده است، افزود: «آمار عملهای جراحی مجتمع در خرداد و تیر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٣٢درصد، مراجعات به کلینیک پوست۴٠درصد، ناباروری٣٠درصد، سونوگرافی و رادیولوژی١٧٠درصد و در بخش دندانپزشکی تا۵٠درصد افزایش داشته که نوبتدهی در این بخش به دو تا سه ماه رسیده است.»
وی با اشاره به اینکه دندانپزشکان مجتمع یک دستگاه دیالیز به بخش دیالیز این مجتمع اهدا کردند، افزود: «مجتمع برای پاسخگویی به بیماران دیالیزی به شش دستگاه دیالیز دیگر نیاز دارد که درحال حاضر با وقف این دستگاه، تعداد دستگاههای دیالیز مجتمع به ٣٧دستگاه رسیده است.»
به گفته مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران ١۴٠بیمار دیالیزی به صورت هفتهای در سه نوبت به این مجتمع مراجعه کرده و از خدمات درمانی آن بهرهمند میشوند.