طرح ویژه «رایتل» برای حذف دفترچههای بیمه تامین اجتماعی
به گزارش سپیدآنلاین به نقل از تسنیم، مجید صدری مدیرعامل شرکت رایتل در نشست خبری اظهار کرد: «این شرکت تا پایان آبان 8میلیون و 100هزار سیم کارت فروخته است که با توجه به رقابت سنگین میان اپراتورها رقم قابل توجهی به حساب میآید.»
وی با بیان اینکه این شرکت 11هزار و 400نمایندگی فعال در کشور دارد، افزود: «فعالیت این شرکت در ابتدای امر با ارائه اینترنت پرسرعت مورد توجه عموم قرار گرفت بهطوری که 80درصد مصرفکنندگان مربوط به بخش دیتا هستند که امید کار به حفظ این وضعیت هستیم.» مدیر عامل شرکت رایتل با اشاره به اینکه قطع تماس خطوط رایتل کمتر از 10درصد است، ادامه داد: «این رقم از نظر استانداردهای بینالمللی قابل قبول است و تلاش میکنیم که وضعیت شبکه خود را توسعه دهیم.»
صدری در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: «برای حذف دفترچههای بیمه با سازمان تامین اجتماعی همکاری شده است و به دنبال آن هستیم که از طریق سیمکارت رایتل یا کارت جانشین، دفترچههای معمول را حذف کنیم.» صدری گفت: «این طرح اکنون به صورت آزمایشی در شهر تهران شروع شده و خدمات پزشکی و پاراکلینیکی به این صورت به مردم ارائه شده است.»
وی با اشاره اینکه در این شرکت بهطور کامل از مشخصات داخلی استفاده میشود، اظهار کرد: «در تمام بخشها بهویژه در حوزه فناوری اطلاعات رایتل از متخصصین داخلی استفاده کرده است و ما مشاوران خارجی را نیز به کار نمی گیریم.» صدری درباره وضعیت اجرای طرح رجیستری گفت: «برای همکاری با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درخصوص مبارزه با قاچاق گوشی موبایل، همکاریهای لازم به عملآمده و درخواستهای این ارگانها توسط رایتل پاسخ داده شده است، اما باید توجه داشت که تعداد مشترکان ما در مقایسه با دو اپراتور دیگر کمتر و تاثیرگذاری ما کمتر ملموس است.»
وی با اشاره به تکمیل شدن پوشش اینترنت نسل 4 رایتل تا پایان سال اظهار داشت: «این طرح در فاز جدید توسعه شبکه این اپراتور درحال انجام است و تا به امروز 270 سایت LTE در این ارتباط در تهران نصب شده است.» صدری وضعیت اجرای طرح ترابردپذیری شماره موبایل را نامناسب شمرد و گفت: «مشاهدهشده که مشترکان در بخشی از مراحل ترابردپذیری پشیمان یا ناراضی میشوند و به همین دلیل از ادامه مراحل انصراف میدهند.»