امروز آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون دستیاری 96/ ثبت‌نام بیش از 10هزار داوطلب
29 January 2017 ساعت: 12:1



رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با بیان اینکه بیش از 10هزار داوطلب برای شرکت در آزمون دستیاری سال آینده ثبت نام کرده‌اند، گفت: داوطلبان تا ساعت 24 امروز یکشنبه دهم بهمن ماه فرصت دارند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.
به گزارش سپیدآنلاین به نقل از ایسنا، محمدحسین پورکاظمی با اعلام این مطلب اظهار کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 96 که از روز جمعه اول بهمن ماه 95 بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت به نشانی http://sanjeshp.ir/ قرار گرفته و ثبت نام برای شرکت در این آزمون ساعت 24 امشب یکشنبه دهم بهمن پایان می پذیرد.
پورکاظمی تصریح کرد: تا امروز یکشنبه 10بهمن ماه تعداد 10هزار و 693داوطلب برای شرکت در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال 96 ثبت نام کرده‌اند.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در پایان با تاکید بر اینکه ظرفیت پذیرش در دوره دستیاری تخصصی پزشکی برای سال آینده کاهش نخواهد یافت،گفت: ظرفیت پذیرش در این آزمون اردیبهشت ماه سال 96 از سوی دانشگاه‌ها به وزارت بهداشت اعلام خواهد شد، اما نکته مهم این است که ظرفیت پذیرش در این آزمون در مقایسه با سال 95 که بیش از 3هزار نفربود، کاهش نخواهد یافت.
برچسب ها
دیدگاه کاربران

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد