پاسخگویی شبانهروزی به سوالات کرونایی مردم در مرکز ١۶۶۶
به گزارش سپید، طاهر موهبتی ضمن اعلام این خبر گفت: «مرکز پاسخگویی این سازمان با ظرفیت 120 خط دایر و با استقرار پرستاران و پزشکان مجرب، به طور شبانهروزی آمادگی پاسخگویی به تماسها، سوالات و آموزش هموطنان در مورد بیماری کرونا را دارد.»
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: «در صورتی که مردم به پیامکها و کلیپهای آموزشی وزارت بهداشت در خصوص نحوه پیشگیری از بیماری کرونا توجه داشته باشند و به آن عمل کنند دچار مشکل ابتلا به بیماری و استرس نخواهند شد.«