به زودی سامانه طرح شکایات مردمی مجلس راهاندازی میشود
بسیاری از مراجعات مردمی به نمایندگان مجلس مربوط به شکایات از بخشهای مختلف در حوزه اجرا است و این مسئله موجب میشود زمان بسیاری از فعالیت این نمایندگان و مرد صرف رفتوآمدها شود. برای کاهش مشکلات و پیگیری سریعتر این شکایات، عبدالرحمن رستمیان در گفتوگو با سپید آنلاین از نتیجه تلاشهای این کمیسیون برای برپایی مرکز پیام و سامانه طرح شکایات خبر داد.
وی در ادامه افزود:«البته مردم اول باید به نهادهای مربوطه برای شکایات مراجعه کنند، اگر به نتیجه نرسیدند میتوانند از این سیستم استفاده کنند. قرار است مجلس با اعلام این سامانه پیامکی برای طرح شکایات، از مزیتهای آن برای پیگیری مطالبات مردم بهره ببرد.»
رستمیان با بیان اینکه این طرح از یک سال پیش شروع شد، گفت:«امیدواریم با راهاندازی این سامانه هم در وقت صرفهجویی و هم پیگیری مطالبات آسانتر شود.به عبارتی مجلس شکایات را دستهبندی و در اختیار کمیسیونهای مربوطه قرار میدهد و آنها هم پیگیری لازم را از طریق وزارتخانهها و نهادهای اجرایی انجام خواهند داشت.»»