hacklink al duşakabin fiyatları fethiye escort bayan escort - vip elit escort dizi film izle erotik film izle duşakabin hack forum marsbahis betkom marsbahisgirtr لزوم توجه مراکز درمانی و شرکت ها به تاریخ اعتبار مجوزهای صادر شده برای دریافت خدمات پس از فروش » سپید آنلاین
معاون اداره مهندسی و نگهداری تجهیزات پزشکی مطرح کرد:
لزوم توجه مراکز درمانی و شرکت ها به تاریخ اعتبار مجوزهای صادر شده برای دریافت خدمات پس از فروش
3 آبان 1397 ساعت: 10:8



معاون اداره مهندسی و نگهداری تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت با بیان اینکه مراکز درمانی برای دریافت خدمات پس از فروش به تاریخ اعتبارمجوزهای صادرشده آنها توجه لازم را داشته باشند، گفت: عدم توجه برخی از این مراکزبه تاریخ انقضا و یا لغو مجوز شرکت ها منجر به بروز مشکلاتی برای آنها شده است.
زینب قرائی، با اعلام این خبر افزود: حدود یک ماه پیش، سامانه خدمات پس از فروش اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت بروزرسانی شده و شرکت هایی که خدمات پس از فروش را ارائه می دهند با امتیازبندی مشخص قابل مشاهده است.

وی اظهار داشت: امسال 431 شرکت برای ارائه خدمات پس از فروش مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته اند که از این تعداد 11 شرکت امتیاز 100، 49 شرکت امتیاز بالای 90 و سایر آنها امیتاز کمتر از 90 را کسب کرده اند و شرکتهایی که امتیاز کمتر از 60 را کسب کرده اند از دریافت مجوز اداره کل محروم خواهند شد و این شرکت ها باید مجموعه ای از استانداردهای مورد نظر را داشته باشند چراکه موضوع سلامت محوری، از اهمیت بالایی برخوردار است.

قرائی با اشاره به ضوابط خدمات پس از فروش شرکت ها تصریح کرد: ارائه خدمات پس از فروش مطلوب برای اداره کل تجهیزات پزشکی بسیار مهم و ارزشمند است بگونه ای که دستگاهی که در بیمارستان، مرکز درمانی و یا سایر شرکتها مورد استفاده قرار می گیرد باید بتواند خدمات مناسبی را ارائه دهد. همچنین برای شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش به موضوع ریکال، توجه جدی شده است بگونه ای که اگر یک دستگاه و یا حتی لوازم مصرفی دچار مشکل شود بعد از اعلام کمپانی، اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت به سرعت به مراکز درمانی و یا متقاضیان و حتی بیماران برای جمع آوری آن اطلاع رسانی می کند و در نهایت اقدام به جمع آوری آنها خواهد کرد.

معاون اداره مهندسی و نگهداری تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت افزود: برنامه زمانبندی خدمات پس از فروش به صورت سالیانه است و نمایندگی هر شرکت، وقتی تمدید و یا خدمات آن بررسی شد در صورت تائید نهایی برای یک سال دیگر تایید و در پایان سال مجددا بازدید و درصورت صلاحیت، تاییدیه برای آن صادر خواهد شد.

وی یکی از ضوابط تاثیر گذار خدمات پس از فروش را نیروی فنی کار آزموده، وجود مستندات علمی و چک لیست ها عنوان کرد و گفت: ضوابط خدمات پس از فروش در کمیته آن در سال 87 تصویب و سپس بازنگری و اجرایی شده است که این ضابطه حدود یک ماه پیش مجددا بازنگری و به شرکت ها و مراکز درمانی ابلاغ شده است که بر اساس آن، دانشگاهها نیز می توانند مجوز صادر کنند. به عنوان مثال شرکتی که فقط در استان ایلام به عنوان شرکت ثالث باشد می تواند از دانشگاه مجوز دریافت کند اما اگر بخواهد با بیمارستانها و مراکز درمانی کل کشور همکاری داشته باشد باید از اداره کل تجهیزات پزشکی مجوز دریافت کند.

مهندس قرائی افزود: برخی از شرکت های ثالث یعنی شرکتهایی که واردات و تولید ندارند با استفاده از دانش، نیروی فنی مناسب و یا تجهیزات مطلوبی که در اختیار دارند، می توانند به دستگاههای بالای 10 سال خدمات ارائه دهند و برای این کار با مراجعه به اداره کل تجهیزات پزشکی می توانند مجوز لازم را اخذ کنند.
دیدگاه کاربران
نام :    ایمیل : 

عکس خوانده نمی‌شود کد امنیتی :      

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد

طراحی و اجرا توسط: هیاهو