چاپ خبر
صدای مخاطب
روزنامه سپید   |   اخبار 3   |   12 آبان 1394   |   لینک خبر:   sepidonline.ir/d998

مصطفی عمیدی، متخصص عفونی: اطلاعات پزشکی روزنامه کم است. مطالب سیاسی در روزنامه‌های دیگر هم بیان می‌شود. دو سال پیش که روزنامه را مطالعه می‌کردم، مباحث دارویی بیشتر بود.
سپید: آن زمان که شما از آن یاد می‌کنید، «سپید» به صورت هفته‌نامه و به شکلی تخصصی‌تر منتشر می‌شد. انتشار روزانه «سپید» اقتضا می‌کند که به همه موضوعات پرداخته شود.

مهدی ابراهیمی، واحد پژوهش درمانگاه بیماران دیابتی: نویسنده‌ها آدم‌هایی خاص هستند. به نظر می‌رسد حرف‌های خاص و انتخاب شده‌ای را می‌نویسید. اطلاعاتی که در روزنامه می‌نویسید، خیلی موارد به روز نیست.
سپید: تلاش بر این است که حرف‌های «سپید»، در راستای دفاع از جامعه پزشکی، «خاص» و «انتخاب‌شده» باشد.

کردانی، مدیر پرستاری درمانگاه شبانه‌روزی: اطلاعات دارویی را بیشتر کنید. مثل هفته‌نامه سلامت، بیشتر این روزها سمت‌و‌سوی اخبار پیدا کرده است.

شهاب حبیبیان، پزشک: هر روز ستونی را اختصاص بدهید به سایت «up to date». این سایت اطلاعات کاربردی و علمی خوبی دارد. قید کنید «ترجمه شده» از این سایت. اگر این کار را بکنید، استقبال خیلی خوبی می‌شود و فکر می‌کنم خیلی گل می‌کند. ستونی را به اطلاع‌رسانی درباره داروهای جدیدی که هر ماه وارد می‌شود، اختصاص دهید.

علی‌اصغر عبدالرضایی، عضو هیئت مدیره شرکت دارویی: توان داروسازان ایرانی بسیار بالا است. سعی و تلاش خود را بکنید تا مردم به این باور برسند که کیفیت داروهای داخلی هم در حد رقابت با داروسازان خارجی است. اما فقط مباحث دارویی داخلی را بیان نکنید. مطالب علمی که در آمریکا راجع به داروها منتشر می‌شود را هم بازنشر کنید. درمورد گیاهان دارویی نیز اطلاع‌رسانی کنید. هر بار یکی از شرکت‌های دانش بنیان را در روزنامه معرفی کنید.