روزنامه سپید | اخبار 4 | 08 اسفند 1397 | لینک خبر:
sepidonline.ir/d64782
دبیر اجرایی دومین همایش مدیریت نوین مطب دندانپزشکی بر ضرورت رعایت اخلاق حرفهای و برخورد صحیح با بیماران به جهت درمانهای بهتر در مطب های دندانپزشکی تاکید کرد.
به گزارش سپید، مجید کاظم در آستانه برگزاری دومین همایش مدیریت نوین مطب دندانپزشکی، گفت: «مدیریت صحیح پرسنل، اصول دیجیتال مارکتینگ و آشنایی با قوانین مالیاتی و شکایات از محورهای اصلی این همایش است.» وی افزود: «در کنار همایش اصلی برای پرسنل مطب نیز کارگاه جانبی با هدف برخورد هرچه بهتر با بیماران برگزار میشود به منظور بهرهگیری هرچه بهتر دندانپزشکان و پرسنل مطب که در همایش شرکت میکنند از بهترین سخنرانان در این زمینهها دعوت به عمل آمده است.» دبیر اجرایی دومین همایش مدیریت نوین مطب دندانپزشکی، خاطرنشان کرد: «آموزش استفاده درست و اصولی از فضای مجازی، رعایت اخلاق حرفهای و برخورد صحیح با بیماران به جهت درمانهای بهتر و اصولیتر و در نهایت موفقیت دندانپزشکان در کار مدیریت علمی مطب از دیگر محورهای برگزاری این همایش است که بیماران هم از این فضای علمی و حرفهای سود میبرند.» کاظم گفت: «این همایش دهم اسفند ماه سالجاری در مرکز همایشهای صداوسیما با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته برگزار میشود.»