چاپ خبر
صدای مخاطب
روزنامه سپید   |   اخبار 3   |   04 آبان 1394   |   لینک خبر:   sepidonline.ir/d5674

خانم تیموری: مجله‌های انجمن مفصل‌تر به مسائل پزشکی می‌پردازد، تمرکز را بر مباحث پزشکی بیشتر کنید. در مورد مشکل داروخانه‌های زنجیره‌ای که اخیرا ذهن داروخانه‌ها را درگیر کرده با انجمن داروسازان مصاحبه‌ای انجام دهید و اطلاع‌رسانی نمایید.

 

       آقای نوازی: خواهشا چالش‌های وزارت بهداشت را مطرح نمایید چراکه وزارت بهداشت اول باید خود را درمان کند و بعد به سراغ درمان مردم برود.

 

آقای باقری‌نژاد: بیشتر بر مسائل پزشکی تمرکز کنید و مسائل سیاسی را دخیل نکنید.

 

       خانم همت‌خواه: تمرکز خود را بر مطالب داروسازی بیشتر کنید.

 

آقای سیامک یاسمین: مقوله بهداشت، تغذیه، محیط‌زیست و بیماری‌های واگیردار کم‌رنگ است. رویکرد عام‌پسند ندارد، مخاطبتان گروهی خاص است. در خصوص فرهنگ‌سازی در حوزه سلامت بحث نشده است. در خصوص کنگره‌های بین‌المللی و خارجی اطلاع‌رسانی نمی‌شود. یک ستون از روزنامه را به اخلاق پزشکی، حقوق بیمار از پزشک و حقوق پزشک از بیمار اختصاص دهید. آمار تصادف‌ها، بحران آب، بحران غذا که امروزه بسیار جامعه را درگیر کرده است را در سپید بگنجانید. از تقلب‌های مربوز به شرکت‌های غذایی استعلام گرفته شود و در روزنامه چاپ کنید. رویکرد روزنامه را تغییر دهید اخبار رایجی را که در همه روزنامه‌ها بیان می‌شود را بازگو نکنید. مصوباتی که در حوزه سلامت و بهداشت در مجلس تصمیم‌گیری می‌شود را حتما در روزنامه مطرح کنید. از خبرنگاران حوزه سلامت استفاده کنید و ستونی را در روزنامه به صدای مخاطب اختصاص دهید که پل ارتباطی خواننده با مجموعه همیشه برقرار باشد. همچنین بیان کردند در مورد چاپ این مطلب در روزنامه که «چرا انسان‌ها 5 برابر فیل‌ها دچار سرطان می‌شوند؟» تشکر کردند که اطلاعات با اعداد و ارقام بیان شدند چراکه ذهن خواننده بیشتر پذیرای اعداد و ارقام است.

 

       آقای آملی: تیترهای مطالب چاپ شده در روزنامه قابل فهم نیست. خواننده باید حتما متن را مطالعه کند تا متوجه موضوع شود.