چاپ خبر
تماس یک‌میلیون نفر با مرکز جامع خدمات مشاوره‌ای تهران
روزنامه سپید   |   اخبار 6   |   04 اردیبهشت 1395   |   لینک خبر:   sepidonline.ir/d22410

       انوشیروان محسنی بند‌پی، رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: «مراکز خدمات جامع مشاوره یکی از اقدامات علمی و کارشناسی سازمان بهزیستی است که این خدمات از سال 72 در این سازمان با 2 خط آغاز به کار کرد.»او ادامه داد: «در حال حاضر در 31 مرکز استان، مراکز جامع خدمات مشاوره بهزیستی راه‌اندازی شده است و در تهران هم مرکز جامع خدمات مشاوره یکی از بهترین مراکز در سطح کشور محسوب می‌شوند که این مرکز با 31 خط، 26 کابین، 55 پرسنل و در دو نوبت کاری به متقاضیان ارائه خدمت می‌کنند.» به گفته بندپی در سال گذشته حدود یک‌میلیون نفر با مرکز جامع خدمات مشاوره در استان تهران تماس برقرار کردند که از این تعداد، 500 هزار نفر از خدمات علمی تخصصی استفاده کردند.رئیس سازمان بهزیستی گفت: «با اشاره به تماس‌های برقرارشده از سوی متقاضیان، ما در تلاش هستیم که مرکز جامع خدمات مشاوره در تهران را گسترش دهیم.» او بیشترین تماس‌های صورت گرفته را از سوی بانوان اعلام کرد و ادامه داد: «میانگین تماس‌گیرندگان بین 21 تا 29 سال بوده و بیشترین موضوعاتی که مطرح‌شده عبارت‌اند از کودک‌آزاری، اختلافات زناشویی و ...»