hacklink al duşakabin fiyatları fethiye escort bayan escort - vip elit escort dizi film izle erotik film izle duşakabin hack forum casibom marsbahis marsbahisgirtr marsbahis matadorbet casibom مداخله شرکت‌های تجهزات پزشکی شنوایی در توانبخشی کم‌شنوایی تخلف است » سپید آنلاین
مداخله شرکت‌های تجهزات پزشکی شنوایی در توانبخشی کم‌شنوایی تخلف است
8 فروردین 1396 ساعت: 18:1



استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به مداخلات شرکت‌های تجهیزات پزشکی و شنوایی در توانبخشی بیماران، گفت: این موضوع تخلف بوده و مردم باید فقط از شنوایی‌شناسان سمعک دریافت کنند.
به گزارش سپیدآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، احمدرضا ناظری استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه مردم برای دریافت خدمات شنوایی شناسی و درمان کم شنوایی فقط به متخصصان مراجعه کنند، گفت: شنوایی شنا‌سان در کنار متخصصان گوش و حلق و بینی فعالیت کرده و اگر برای فردی مداخله مبتنی بر توانبخشی نیاز باشد شنوایی شناس خدمت مورد نظر را ارائه داده و روند توانبخشی بیمار را پس از ارائه خدمت به او پیگیری کرده و تحت نظر او روند توانبخشی ادامه پیدا می‌کند.
استادیار علوم پزشکی تهران با بیان اینکه اخیرا برخی افراد در درمان کم شنوایی ورود پیدا بیان کرد: دریافت خدمات توانبخشی از بعد سمعک و ابزار کمک شنوایی مخاطرات جدی برای شنوایی شناس‌ها در پی داشته و مشاهده شده که برخی فروشگاه‌ها و شرکت‌های تجهیزات پزشکی و تجهیزات شنوایی در زمینه ارائه خدمات توانبخشی مداخله می‌کنند.
وی ادامه داد: در این شرکت‌ها و فروشگاه‌ها شنوایی شناس حضور ندارد، اما با این وجود مبادرت به ارائه خدمات توانبخشی شنوایی می‌کنند که تخلف از قوانین محسوب شده واین کار دخالت در امور سلامت و پزشکی است. ناظری با بیان اینکه در شنوایی شنا‌سی توجه به نظام‌های حمایتی ضروری است، گفت: بیمه‌ها متوجه اهمیت توانبخشی شنوایی شده‌اند و برخی از هزینه‌های بیماران را تحت پوشش قرار داده‌اند.
ناظری با اشاره به کاستی‌هایی موجود در ارتباط بیمه‌ها با جامعه شنوایی شنا‌سی تصریح کرد: بیمه‌ها مدارکی از بیماران مطالبه می‌کنند که تهیه آن برای آن‌ها دشوار است، در واقع شنوایی‌شناسان وقتی اقدام به تجویز سمعک می‌کنند و خدمتی ارائه می‌دهند تنها اقدام به فروش وسیله نمی‌کنند بلکه شنوایی‌شناس سال‌ها نسبت به خدمت ارائه شده به بیمار متعهد بوده و باید پاسخگوی فرد دارای اختلال شنوایی باشد. وی تصریح کرد: بیمه‌ها باید با شنوایی‌شناسان در ارتباط باشند و خدمت ارائه شده را به رسمیت شناخته و نظام حمایتی را بر این مبنا پیش ببرند.
برچسب ها
دیدگاه کاربران
نام :    ایمیل : 

عکس خوانده نمی‌شود کد امنیتی :      

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد

طراحی و اجرا توسط: هیاهو